شما اینجا هستید

اخبار » دفتر انجمن خبرنگاران شهرستان گناوه افتتاح شد
گروه : اخبار

دفتر انجمن خبرنگاران شهرستان گناوه افتتاح شد

صدای بندر: آئین افتتاح دفتر انجمن خبرنگاران شهرستان گناوه با حضور مسئولان و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش صدای بندر به نقل از خبرنگار مهر، انجمن خبرنگاران شهرستان گناوه همزمان با ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ کار خود را به طور رسمی در آئینی با حضور مسئولان آغاز کرد اما تا کنون فاقد مکان مشخص برای فعالیت‌ها خود بود که با پیگیری‌های انجام شده و همکاری مسئولان اتاقی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به انجمن اختصاص و با حضور مسئولان و جمعی از خبرنگاران به صورت رسمی افتتاح شد.
محمد تقی صفری در آئین افتتاح دفتر انجمن خبرنگاران شهرستان گناوه اظهار داشت: هر کدام از خبرنگاران و اصحاب رسانه در جایگاه خود برای ما عزیر و بزرگوار هستند و ما برای توسعه و آبادانی شهرستان دست خود را به سمت آنها دراز می‌کنیم.

فرماندار شهرستان گناوه افزود: نگاه ما در این جایگاه مسئولیت، نگاه خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم است و در پیشرفت شهرستان و خدمت رسانی هر چه شایسته‌تر به مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی گفت: تلاش‌های صورت گرفته در راه پیشرفت و آبادانی شهرستان از گذشته تاکنون از سوی هر کس و در هر مقامی انجام شده است قابل تقدیر است و ما از همه کارها و تلاش همه تقدیر می‌کنیم.

فرماندار گناوه با اشاره به اختصاص اتاقی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان به انجمن خبرنگاران گفت: این کار کوچک‌ترین و اندک بضاعت و خدمت برای خبرنگاران شهرستان بوده است و هر کجا کمکی برای این قشر از دستمان برآید کوتاهی و دریغ نخواهیم کرد و منتی نیز بابت این کارها بر سر هیچکس نیست.

وی با بیان اینکه از نقدهای سازنده خبرنگاران استقبال می‌کنیم گفت: به توقعات و انتظاراتی که دارید توجه و اهمیت می‌دهیم و انتظار می‌رود خبرنگاران نیز در توسعه و پیشرفت شهرستان به مسئولان کمک و همکاری کنند.

صفری با بیان اینکه رسانه‌های شهرستان گناوه در مواقع بروز حوادث و اتفاقات با صبر و حوصله برخورد کنند گفت: برای نشر رخدادها و حوادث بعد از به نتیجه رسیدن و اظهار نظر مسئول مربوط اقدام به نشر مطالب و اخبار کنید.

وی با اشاره به مشکلات در ایام نوروز بیان کرد: در همه موارد به ویژه در ایام نوروز که شهرستان با حجم گسترده‌ای از مسافران و گردشگران و امکانات محدود مواجه است همکاری لازم را با مسئولان داشته باشند تا بتوانیم در کنار هم بهترین خدمات را به مهمانان ارائه دهیم.

وی گفت: در طی ۴ دهه عمر نظام اسلامی خدمات گسترده‌ای در کشور و در شهرستان گناوه انجام شده است که این خدمات باید به مردم اطلاع رسانی و بازگو شود و نقش خبرنگاران در این راستا بسیار مهم است.

وی بیان کرد: در طول بیش از یک سال عمر دولت سیزدهم، بسیاری از پروژه‌های راکد در سطح شهرستان دوباره فعال شده و بسیاری از خدمات نیز انجام شده است.

فرماندار گناوه گفت: سالن ورزشی یکهزار و ۵۰۰ نفری بانوان، جاده گناوه – میشان، کمربندی گناوه و فاضلاب این بندر از عمده پروژه‌های راکدی بود که چندین سال راکد مانده بوده و در دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفت و فعال شدند.

وی گفت: از جمله پروژه‌های شهرستان پروژه کارخانه فولاد، طرح جامعه توسعه بندر، پرورش طیور، آبزیان، آسفالت معابر و کوچه‌های روستایی، اجرای پروژه‌های بهداشتی، ورزشی، آبخیزداری و پروژه‌های بزرگ دیگری در شهرستان در حال اجرا است.

فرماندار گناوه بیان کرد: خبرنگاران چشم بیدار جامعه و صدای رسای مردم هستند تا بتوانند واقعیت‌های جامعه را منعکس و اطلاع رسانی کنند.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود خبرنگاران مشکلات جامعه که مسئولان از آنها بی اطلاع هستند را بیان کنند تا برای رفع آنها چاره اندیشی شود.

فرماندار گناوه بیان کرد: ما به ارزش و جایگاه خبرنگاران و کار آنها واقف هستیم و آنچه که در توان داشته باشم در رفع مشکلات این قشر بدون منت تلاش خواهیم کرد.

انجمن خبرنگاران شهرستان گناوه همزمان با ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ کار خود را به طور رسمی در آئینی با حضور مسئولان آغاز کرد اما تا کنون فاقد مکان مشخص برای فعالیت‌ها خود بود که با پیگیری‌های انجام شده و همکاری مسئولان اتاقی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به انجمن اختصاص و با حضور مسئولان و جمعی از خبرنگاران به صورت رسمی افتتاح شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری گناوه عصر پنجشنبه در آئین افتتاح دفتر انجمن خبرنگاران شهرستان گناوه اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان گناوه در بسیاری از شاخص‌ها از دیگر شهرستان‌های استان در جایگاه پایین‌تری قرار داشت لذا سند توسعه شهرستان با توجه به این موارد تدوین شد و با برنامه ریزی ها انجام شده تلاش شد تا در مواردی که با مشکل موجه هستیم این مشکلات به حداقل رسانده شود.

احمد لیراوی افزود: با نگاه کارشناسی، دقیق و هوشمندانه و با در نظر گرفتن ظرفیت‌ها و موقعیت‌های شهرستان، با تدوین سند توسعه چشم انداز روشنی برای آینده منطقه پیش بینی می‌شود و در جهت توسعه شهرستان نیازمند همکاری همه اقشار به خصوص خبرنگاران هستیم..

وی با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه خبرنگار روشنگری در جامعه است افزود: خبرنگاران می‌توانند مشاوران امین و بازوان توانمندی برای تصمیم گیران دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان باشند.

وی تصریح کرد: هردو نگاه تشویقی و انتقادی باید نسبت به مسئولان حفظ شود و با همین نگاه در این زمینه تلاش کنید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر