شما اینجا هستید

اخبار » مسمومیت دوباره دانش آموزان دختر در گناوه

مسمومیت چند دانش آموز در یک مدرسه گناوه
صدای بندر: ظهر روز چهارشنبه ۱۶ فروردین برای دومین بار طی چند ماه اخیر دانش آموزان یک مدرسه به علت استشمام بوی گاز مسموم شدند به گزارش خبر بندر ظهر امروز دانش آموزان شیفت عصر مدرسه متوسطه حجاب بندر گناوه بعد از استشمام بویی بد کلاس های درس را ترک کردند وتعدادی از آنها توسط والدینشان به مراکز درمانی منتقل شدند.بر اساس گزارش خبرنگار خبر بندر بر اساس گفته های دانش آموزان بعد از این اتفاق دانش آموزان ترسیده و به حیاط مدرسه می ریزند ولی از خروج آنها جلوگیری می شود. تا به گفته مسولین مدرسه برای تعطیلی با اداره آموزش وپرورش هماهنگی شود. این گزارش حاکیست در پی این اتفاق تعدادی از دانش آموزان این مدرسه دچار تنگی نفس شده و به مراکز درمانی شهر گناوه منتقل شدند.
پدر یکی از دانش آموزان در گفتگو با خبرنگار صدای بندر گفت: دخترم را ظهر امروز به مدرسه رساندم ولی ساعتی نگذشته بود که دخترم به من زنگ زد و گفت مدرسه را گاز زده اند و حالم بد اس و نمی توانم نفس بکشم سریعا خودم را به مدرسه رساندم و دخترم را به یک درمانگاه رساندم دخترم به من گفت در کلاس بودیم که به یکباره ماده ای سفید در کلاس پخش شد و بوی بدی آمد.
وی افزود : دخترم الان تنگی نفس دارد و زیر اکسیژن در یکی از درمانگاه های گناوه است.
در حالی برای دومین بار طی دوماه گذشته این اتفاق در گناوه می افتد که در مرحله اول مدیر کل آموزش وپرورش علت آن را آسفالت خیابان مجاور مدرسه عنوان کرده بود. والبته مسولین استان نیز هیچ اظهار نظری در این خصوص انجام ندادند ولی فرماندار و معاون فرماندار در بیمارستان از دانش آموزان مسموم عیادت کردند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر