شما اینجا هستید

اخبار » خروج ماهی از بوشهر محدود شد
گروه : اخبار

خروج ماهی از بوشهر محدود شد
خبربندر- استاندار بوشهر از تلاش و برنامه‌ریزی برای تامین گوشت و مرغ مورد نیاز در سطح استان خبر داد و گفت: خروج ماهی از استان محدود شد.

به گزارش خبربندر به نقل ا خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده بعد از ظهر یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: تأمین نیازهای مردم باید به صورت ویژه توسط دستگاه‌های متولی دنبال شود.

وی بر مدیریت عرضه مرغ گرم از مرغداری‌های استان بوشهر تاکید کرد و گفت: توزیع اقلام و کالاهای اساسی تنظیم بازار ادامه دارد و نظارت و بازرسی بر عرضه محصولات مورد نیاز مردم تشدید خواهد شد.

استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به مدیریت عرضه گوشت قرمز و مرغ در فروشگاه‌ها اظهار داشت: برای تأمین شدن گوشت ماهی هم استانی‌ها و بر اساس برنامه‌ریزی خروج ماهی از استان بوشهر تنها با مجوز دامپزشکی انجام می‌شود.

وی کمک به بازار گوشت مرغ و کاهش قیمت ماهی را از اهداف مهم این طرح دانست و بیان کرد: برای جبران کمبود گوشت مرغ گرم واردات این محصول از دیگر استان‌ها در دستور کار قرار گرفته شود.

محمدی‌زاده با تاکید بر افزایش واردات تخم مرغ از دیگر استان‌ها به بوشهر افزود: مدیریت توزیع گوشت مرغ منجمد برای دسترسی آسان مصرف‌کنندگان یکی از ضروریات است

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر