شما اینجا هستید

سرخط خبرها » دستگیری هفت شکارچس متخلف در تنگستان
گروه : سرخط خبرها

به گزارش صدای بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر مامورین یگان حفاظت محیط زیست تنگستان از هفته گذشته گشت وکنترل خود را در مناطق تشدید نموده اند.

رییس اداره محیط زیست تنگستان در این باره گفت: با توجه به شروع فصل جفتگیری پرندگان، بالاخص گونه تیهو ، این اداره ،گشت وکنترل خود را در منطقه تشدید نموده است.

علیرضا نعمتی افزود: در راستای حفاظت از محیط زیست و عمل به وظایف محوله هنگام گشت زنی ، در بخش مرکز ی شهرستان تنگستان ، تعداد ۷نفرمتخلف دستگیر و ۲۰قطعه تیهو،۱۰قطعه قمری،۳دستگاه موتورسیکلت،۱دستگاه ضبط پخش،۱عددفلش،یک عدد بلندگو، به همراه یک عدد اسلحه ساچمه زنی، از متخلفین کشف گردید.

وی ادامه داد: متخلفین آسیب رسانان به محیط زیست به مراجع قضایی معرفی شدند.

رییس اداره محیط زیست تنگستان اظهار داشت: استفاده از روش جدید ضبط پخش به همراه فلش مموری واستفاده از بلندگو و پخش صدای پرنده تیهو ماده، از روش های جدید شکارچیان غیر مجاز، جهت زنده گیری این گونه پرندگان می باشد.

علیرضا نعمتی در پایان ، ازتلاش همه دوستداران محیط زیست در کمک به اداره حفاظت محیط زیست تنگستان، بخصوص نیروهای یگان حفاظت تنگستان، که مخلصانه در حفاظت وصیانت از حیات وحش منطقه ، اهتمام دارند تشکر وقدردانی نمود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر