شما اینجا هستید

اخبار » درخشش دو جوان گناوه ای در فوتبال ساحلی ایران

درخشش دو جوان گناوه ای در فوتبال ساحلی ایران

صدای بندر: در مرحله نهایی زیر گروه لیگ یک در در مجموعه ساحلی بندر گناوه برگزار شد چهار تیم شهدای عنبر آباد کرمان ، ساحل فرج آباد ، شاهین گرجی بهشر و موج گناوه برگزار شد ، موج گناوه با پیروزی مقابل ساحل فرج آباد و شاهین گرجی و یک شکست مقابل شهدای عنبرآباد توانست به عنوان تیم دوم به لیگ یک فوتبال کشور صعود کند. موج گناوه پیش از این در بازی های زیر گروه در بندر انزلی نیز توانسته بود با شکست تیم های پدیده گلشن انزلی، ساحل فرج آباد و طوفان طاهرونیه سیریک به مرحله نهایی مسابقات راه یابد.
از نکات برجسته بازی های زیرگروه لیک یک فوتبال ساحلی ایران درخشش دو جوان مستعد گناوه ای دراین مسابقات بود. مهدی تند سر و امیر محمد موسوی نسب دو بازیکن جوان تیم موج گناوه به عنوان ماشین گلزنی تیم موج نقش مهمی در صعود تیم موج به ایگ یک داشتند.
این دو بازیکن در مجموع ۴۲ گل و پاس گل در بازی های زیر گروه لیگ یک فوتبال ساحلی ایران به نام خود ثبت کردند. تا با ثبت این رکورد خوب روزهای خوبی را برای فوتبال ساحلی استان بوشهر و شهرستان گناوه نوید دهند. مهدی تندسر بازیکن خلاق تیم موج که به عنوان مغز متفکر و بازی گردان تیم موج نقش خود را به خوبی در این بازی ها ایفا نمود با زدن ۱۳ گل و دادن ۱۱ پاس گل نقش پررنگی در صعود موج به لیگ یک داشت. ضمن اینکه امیر محمد موسوی نسب به عنوان موتور گلزنی تیم موج با ثبت ۱۳گل و پنج پاس گل به همراه مهدی تندسر به عنوان بهترین گلزنان این بازی ها معرفی شوند. / محمد مظفری

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر