شما اینجا هستید

سرخط خبرها » جذب و ماندگاری پزشکان در دیلم مستلزم تلاش همه جانبه است
گروه : سرخط خبرها

محمد اسدی بعد از ظهر سه شنبه در نشست با معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن تبریک هفته سلامت بیان کرد: دیلم در شمالی ترین نقطه استان بوشهر واقع است و متأسفانه علیرغم اینکه نقطه‌ای حساس محسوب می‌شود، طی سالیان گذشته در بسیاری از حوزه‌ها بخصوص بهداشت و درمان مورد کم لطفی از سوی مرکز استان قرار گرفته است.

سرپرست فرمانداری دیلم با اشاره به اینکه مجدانه در راستای رفع نواقص و برطرف کردن کاستی‌ها در این شهرستان تلاش خواهد شد افزود: شهرستان دیلم خیرین ارزشمندی را در حوزه سلامت دارد که حجم عظیمی از زیرساخت‌های بیمارستان این شهرستان را بنا نهاده‌اند.

وی اضافه کرد: خدمات خیرین به حوزه سلامت باید ارج نهاده شود و در بحث تجهیزاتی و استقرار پزشکان مجرب، لازم است که گامی مؤثر برداشته شود.

اسدی عنوان کرد: در راستای ماندگاری پزشکان، فرمانداری دیلم این آمادگی را دارد که با فراهم کردن شرایط لازم اعم از رفت و آمد و امکانات رفاهی پزشکان پیگیری تا حصول نتیجه را داشته باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان دیلم ضمن اشاره به اینکه جذب، حفظ و ماندگاری پزشکان در دیلم مستلزم تلاش همه جانبه است اظهار داشت: از مهمترین نکات در توسعه بخش درمان شهرستان، ورود بخش خصوصی و ایجاد درمانگاه در سطح شهر است.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان دیلم در بخش زیرساختی پیشرفتی بالغ بر ۹۰ درصد را داشته و امید است با اخذ تجهیزات لازم و پزشکان مجرب به نقطه‌ای مطلوب که درخور شأن مردم است، دست یابیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر