شما اینجا هستید

سرخط خبرها » سرپرست فرمانداری دیلم: مسئولان برای رفع مشکلات خانواده شهدا تلاش کنند
گروه : سرخط خبرها

سرپرست فرمانداری دیلم گفت: شهدا انسان‌های سرافراز و بزرگواری بودند و تکریم خانواده‌های آنها وظیفه هر فردی است که نسبت به خون شهدا ادای دین می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر جمعه در دیدار با خانواده معلم شهید مرتضی دشتی به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم اظهار داشت: خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلاب هستند و امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهدا است.

سرپرست فرمانداری دیلم افزود: امیدواریم بتوانیم پاسدار آرمان‌ها و خون پاک و بر زمین ریخته شده این مجاهدان راه حق باشیم.

اسدی بیان کرد: شهدا انسان‌های سرافراز و بزرگواری بودند و تکریم خانواده‌های آنها وظیفه هر فردی است که نسبت به خون شهدا ادای دین می‌کند.

مسئولان از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات خانواده شهدا تلاش کنند

امنیت خود را مدیون شهدای گرانقدر هستیم

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم در این دیدار گفت: شهدا با خون خود سبب امنیت در کشور شدند و ما امنیت خود را مدیون این شهدای گرانقدر هستیم.

حسین رمضانی افزود: هدف ما از این دیدار ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدا و خانواده گرامی این است که به مقام والای معلم احترام گذاشته و این شهید را الگوی خود در مقام پاسداری و معلمی قرار داده و راه ایشان را ادامه دهیم.

وی گفت: شغل معلمی، شغل انبیاست و این شهید گرانقدر قبل از حضور خود در جبهه‌های حق علیه باطل به شغل معلمی مشغول بودند.

وی اضافه کرد: بر خود وظیفه دانستیم که در این هفته که گرامیداشت مقام معلمان است از خانواده این شهید گرانقدر دیدار کرده و قدردانی کنیم، ما هیچ گاه وظیفه خود را در قبال شهدای عزیز از یاد نخواهیم برد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر