شما اینجا هستید

اخبار » پیگیری مشکلات روستای عباسی توسط بخشدار مرکزی گناوه

به گزارش خبر بندر سرپرست بخشداری مرکزی به همراه خلیفه مسئول فنی دهیاری ها به منظور پیگیری مشکلات روستای عباسی از بخش مرکزی شهرستان گناوه وارد این روستا شد و مشکلات اهالی روستا را مورد بررسی قرار داد.
مهدی عباسی گفت: افتخار می کنم که پس از عهده دار شدن این مسئولیت در بین شما هستم و امیدوارم که با کمک خداوند وهمدلی و همکاری بتوانیم جوابگوی مشکلات مردم باشیم.
سرپرست بخشدار مرکزی شهرستان گناوه در این دیدار ضمن تاکید بر ضرورت پی گیری برای حل مشکلات در روستاها افزود: برای برطرف کردن مشکلات در روستاها باید با وحدت و تعامل گام برداریم و نظارت ویژه ای از سوی بخشداریها بر کار شوراها و دهیاران صورت گیرد.
عباسی با تاکید بر اینکه دهیاران و شوراها تمام مشکلات و معضلات موجود در سطح روستاها را به بخشداران منتقل نمایند، اظهار داشت: دهیاران و شوراها می توانند با بررسی مشکلات روستاها و آنچه مردم به آن نیاز دارند را رصد نموده و به بخشدار گزارش نمایند تا موارد برای پی گیری به اطلاع فرمانداری برسد.
وی با بیان اینکه خدمت به مردم عبادت است و دولت نیز با جدیت تلاش دارد تا مشکلات در روستاها حل شود، گفت: این دولت توجه خاصی به روستاها دارد و از این رو با ارائه راهکارهایی سعی دارد در مسیر توسعه همه جانبه روستاها گام بردارد و یکی از مهمترین وظایف دهیاران نیازسنجی ، اولویت بندی و برنامه ریزی در سطح روستاهااست.
در این دیدار مشکلات روستای عباسی از جمله بازبینی طرح هادی روستا، راه روستایی و … بررسی و مقرر شد با پیگیری های شورا و دهیاری موارد در مرور زمان حل شوند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر