شما اینجا هستید

سرخط خبرها » کمک ۱۵ میلیون تومانی استاندار بوشهر به هیئت وزنه برداری استان بوشهر
گروه : سرخط خبرها

صدی بندر : استاندار بوشهر با بیان اینکه مدیریت ورزش و جوانان استان با کمبود اعتبار افتخارات و اقدامات بزرگی برای استان به ارمغان آورده است، عنوان کرد: بودجه فعلی ورزش استان، جوابگوی ۵ درصد جامعه ورزشی نمی باشد ولی مدیر کل ورزش و جوانان استان بخوبی از عهده مشکلات ورزش برآمده است.
به گزارش صدای بندر به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش وجوانان دکتر مصطفی سالاری در نشست با رئیس فدراسیون وزنه برداری اظهار داشت: نام وزنه برداری با حسین رضازاده پهلوان ارزشمند ایران اسلامی عجین شده است.
استاندار بوشهر افزود: حضور رئیس فدراسیون وزنه برداری در استان بوشهر بین ۳۰ استان کشور نشان دهنده استعدادهای نهفته در این استان بوده که وظیفه ما برای حمایت از رشته وزنه برداری سنگین تر خواهد کرد.
وی تصریح کرد: ما در حد توان از تمامی رشته ها در بخش همگانی و قهرمانی حمایت لازم انجام خواهیم داد تا جوانان این استان در عرصه ملی و فراملی کسب افتخار کنند.
دکتر سالاری بیان کرد: ورزشکاران توفیق هایی که در ورزش های قهرمانی کسب می کنند، باعث گسترده شدن ورزش همگانی در جامعه خواهد شد.
وی با بیان اینکه مدیریت ورزش و جوانان استان با کمبود اعتبار افتخارات و اقدامات بزرگی برای استان به ارمغان آورده است، عنوان کرد: بودجه فعلی ورزش استان، جوابگوی ۵ درصد جامعه ورزشی نمی باشد ولی مدیر کل ورزش و جوانان استان بخوبی از عهده مشکلات ورزش برآمده است.
استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: واقعا مطالبات ورزشکاران استان بحق است و امکانات ورزشی استان جوابگوی آنان نبوده ولی تمام تلاشمان برای ارتقاء سطح ورزش استان در بخش نرم افزاری و زیرساخت ها به کار خواهیم گرفت.
دکتر مصطفی سالاری اظهار کرد: در هفته آینده مبلغ ۱۵ میلیون تومان به هیئت وزنه برداری استان بوشهر از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان کمک خواهد شد.
استاندار بوشهر با تقدیر از اولین مدال آور آسیایی استان بوشهر “محسن بهرام زاده” در وزنه برداری اذعان کرد: این جوان برومند می تواند با کسب مدال جهانی مسابقات وزنه برداری که آبانماه سالجاری در قزاقستان برگزار می گردد، اقبال مدیران را برای کمک به رشته وزنه برداری بیشتر کند.

محسن بهرام زاده مدعی اصلی قهرمانی جهان در

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر