شما اینجا هستید

سرخط خبرها » درگیری خانوادگی منجر به قتل شد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: بر اثر درگیری خانوادگی، فردی برادرش را با کارد آشپزخانه مصدوم کرد که وی پس از انتقال به یکی از مراکز درمانی برازجان فوت شد.

به گزارش صدای بندر به نقل از خبرنگار مهر، حمیدرضا انصاری در جمع خبرنگاران با اشاره به پرونده قتل یک جوان در برازجان اظهار داشت: از همه توان و ظرفیت‌ها برای ایجاد امنیت در نقاط مختلف دشتستان استفاده می کنیم تا کمترین مشکلات امنیتی را داشته باشیم.

وی اضافه کرد: ماموران نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت پایدار همواره آماده هستند و با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف تلاش داریم تا بتوانیم رضایت مردم شهرستان را جلب کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با اشاره به دستگیری متهمی که برادرش را با چاقوی آشپزخانه به قتل رسانده بود، ادامه داد: ماموران انتظامی پس از اطلاع از فوت یک نفر بر اثر برخورد شیء برنده در یکی از مراکز درمانی شهرستان دشتستان، برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که شخصی به هویت “ع . ر” ۳۱ ساله به وسیله شیء برنده از ناحیه قفسه سینه مجروح و به یکی از مراکز درمانی منقل شده است که به علت شدت جراحات فوت شد.

انصاری با اشاره به بررسی‌های پلیس برای تشخیص این موضوع، بیان داشت: خانواده این متوفی در ابتدا گفتند که وی پس از مصرف بالای مواد مخدر اقدام به خودزنی کرده است ولی در ادامه بررسی‌های مشخص شد که وی به قتل رسیده است.

وی با تحقیقات و بررسی‌های علمی از صحنه جرم توسط کارشناسان آگاهی و انجام بازجویی‌های تخصصی اشاره کرد و گفت: این فرد توسط برادرش و با استفاده از کارد آشپزخانه به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی دشتستان با اشاره به اعترافات برادر مقتول، اظهار داشت: برادر مقتول می‌گوید که برادرم برای مصرف مواد مخدر با مادرم درگیر شده بود که من برای نجات جان مادرم با او درگیر شدم و ضربه‌ای به سینه او زدم.

وی اضافه کرد: پس از اعترافات صریح متهم به نحوه درگیری و ضربه‌ای که به سینه مقتول زده بود، آلت قتاله نیز کشف شد و پرونده برای بررسی بیشتر به مراجع قضایی منتقل شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر