شما اینجا هستید

ویژه » همایش اصلاح طلبان استان بوشهر لغو شد/ فرماندار اسبق بوشهر: اگر شروط ما لحاظ نشود، نمی گذاریم همایش دوم خرداد برگزار شود!
گروه : ویژه

صدای بندر: بالاخره آن چیزی که انتظارش می رفت اتفاق افتاد و همایش اصلاح طلبان بوشهر به مناسبت دوم و سوم خرداد به دلیل مخالفت عده ای از نیروهای مخالف اصلاح طلبان لغو گردید

به گزارش صدای بندر به نقل از خلیج فارس ؛ ستاد ائتلاف اصلاح طلبان استان بوشهر اعلام کرد: همایش بزرگداشت دوم و سوم خرداد در بوشهر به دلیل برخی مانع تراشی ها لغو شد.
این تشکل سیاسی اعلام کرد: هرچند قانون اساسی جمهوری اسلامی تشکیل اجتماعات قانونی را حق ملت دانسته و برای تجمعات قانونی در فضاهای بسته نیاز به اخذ هیچ مجوزی نیست، با این حال ما برای پیشگیری از هر گونه بهانه تراشی، درخواست مجوز تجمع روز جمعه ۲ خرداد را هم به مسئولان استان داده و فراتر از این در اقدامی بی سابقه ریز برنامه هایمان را هم به مقامات مسئول ارائه کردیم، اما به دلیل برخی مانع تراشی ها، این همایش لغو شد. این درحالیست که پیش از این پورکبگانی فرماندار اسبق بوشهر تهدید کرده بود که نمی گذارد این اتفاق بیفتد!

مخالفت فرماندار سابق بوشهر با همایش اصلاح طلبان/ اگر شروط ما لحاظ نشود، نمی گذاریم همایش دوم خرداد برگزار شود!

فرماندار بوشهر در دولت احمدی نژاد و رییس هیات امنای مسجد قرآن دو شب قبل از برگزاری همایش بزرگداشت دوم خرداد در بوشهر، در اظهاراتی تند خواستار لغو این همایش شد.

جعفر پورکبگانی چهارشنبه شب در جمع نمازگزاران مسجد قرآن با بیان اینکه برای برگزاری جلسه دوم خرداد دو شرط داریم، وگرنه اجازه برگزاری آن را نخواهیم داد، گفت: برگزارکنندگان همایش دوم خرداد باید نام ۹ دی را که روی مجتمع فرهنگی و هنری و محل همایش است، در بنرهای شان هم ذکر کنند. شرط دوم هم این است که اعلام کنند میرحسین موسوی عامل انگلیس و صهیونیست می باشد.

وی گفته : اگر تعدادی قصد دارند در سالروز دوم خرداد در بوشهر و به حمایت از دولت آقای روحانی همایشی برپا کنند ما هم حاضریم به آنان کمک کنیم ولی دو شرط دارد.

امروز زورمان را نمی دهیم التماس کنیم و به هیچ عنوان نخواهیم گذاشت این اجتماع شکل بگیرد. (تکبیر حاضران در مسجد)

درباره این موضوع هم استدلال مان این است که عوامل سخنرانی شما در هر مراسمی که آورده اید با انقلاب همراه نبوده و کسانی سخنرانی کرده اند که امروز از رادیو انگلیس و آمریکا امرار معاش می کنند. نمونه اش وزیر وقت کشور آقای مهاجرانی بود که در بوشهر سخنرانی کرد. نمونه دیگرش آقای رجبعلی مزروعی بود که ایشان هم داخل خارج است.

قطع یقین می گویید آقای دادفر چطور؟ او هم همراه آنها بود، ولی توان فرار نداشت، وگرنه فرار کرده بود. البته ارزش هم ندارد کسی دنبال دادفر و تحلیل هایش برود. او خیلی در مجلس ششم برای شهر مشکل ایجاد کرد و امروز هم مناقشه هسته ای کشور ما ناشی از افکاری مثل دادفر است که خبر دادند به انگلیس. وگرنه این اتفاق هسته ای برای ما نمی افتاد و داشتیم کارمان را می کردیم. بنابراین کش و قوس های هسته ای پیامد مجلس ششم است.

حالا در خصوص همایشی که قرار است دوم خردادی ها در بوشهر برگزار کنند، دو شرط داریم، وگرنه نمی گذاریم این اجتماع شکل بگیرد.

امروز بنده به شخصه با نیروهای متولی مسائل امنیتی و نظم شهر و مدیرکل محترم ارشاد تلفنی صحبت کردم و گفتم که نمی گذاریم این اجتماع شکل بگیرد، جز اینکه آقایان دو شرط ما را هم داشته باشند و لحاظ کنند: اگر نام ۹ دی زیباست، در تیتر تمام سایت ها و پیامک های شان این نام را به عنوان محل همایش ذکر کنند. شرط دوم هم اینکه اشاره کنند آقای میرحسین موسوی که عامل فتنه بوده، عامل انگلیس و صهیونیست است.

ما نمی توانیم بعد از چند سال شاهد باشیم دو تا بچه بلند شوند که هنوز عشق رادیو بی بی سی و صدای آمریکا را دارند برای ما مسیر تعیین کنند. اگر اجازه دهیم این اجتماع برگزار کنند، خیانت به خون شهدا و نقش آفرینان سوم خرداد کرده ایم.

انشالله دوست داریم شما نمازگزاران هم که همیشه در صحنه بوده اید، بازهم محکم پای کار باشید و اجازه آن را ندهید. والسلام (تکبیر حاضران در مسجد)

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر