شما اینجا هستید

سرخط خبرها » رییس کل دادگستری بوشهر:با برهم زنندگان آرامش دراین استان برخورد می کنیم
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر : رییس کل دادگستری استان بوشهرگفت:رسالت دستگاه قضایی ایجاد فضای آرامش و سالم برای پیشرفت و عمران است برهمین اساس با کسانی که آرامش و امنیت این استان را به مخاطره اندازند، برخورد قانونی می کنیم.

به گزارش صدای بندر به نقل از ایرنا حیدر بحرانی روز شنبه در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان بوشهر افزود: در پی این هستیم که در این استان فضای آرامی حاکم باشد تا مسوولان برنامه های توسعه ای و مطالبه ای مردم را اجرا کنند.

وی اضافه کرد: برخی افراد نیز درپی این هستند که با ایجاد جو ناآرامی فضای خدمت و تلاش برای شکوفایی را مخدوش کنند که دستگاه قضا با آنان برخورد خواهد کرد.

رییس کل دادگستری استان بوشهر اضافه کرد: بتازگی یک سری افراد به دنبال این هستند که با رانت بازی، فساد اقتصادی در استان بوشهر راه بیندازند که دستگاه قضایی به این افراد به عنوان تضعیف کننده حقوق بیت المال رحم نمی کند و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

وی گفت: استان بوشهر به دلیل قابلیت های بالای اقتصادی زمینه پیشرفت زیادی دارد به همین دلیل همه باید دست به دست هم دهیم تا پیشرفت استان سرعت گیرد.

بحرانی با بیان این که بخشی از زمینه سازی برای توسعه پایدار مربوط به پیشگیری است افزود: هرچند پیشگیری یکی از رسالت های ذاتی دستگاه قضایی است اما موفقیت برنامه های پیشگیرانه در گرو مشارکت همه دستگاه های اجرایی است.

رییس کل دادگستری استان بوشهر یادآورشد: در کنار الزام قانونی مشارکت دستگاه ها در انجام امور پیشگیرانه، تکلیف شرعی نیز برعهده مدیران و مسوولان است که اهتمام لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی ادامه داد: برخی از دستگاه ها از جمله آموزش و پروش، آموزش عالی، ورزش و جوانان و تبلیغات اسلامی نقش کلیدی در برخورداری از جامعه ای پویا و قانون پذیر دارند که به دلیل گسترده بودن جامعه هدف که جوانان و نوجوانان است باید فعالانه تر در برنامه های پیشگیرانه مشارکت کنند.

بحرانی گفت: همان طور که اشاعه یک شایعه در زمینه وجود خفاش شب در استان بوشهر باعث ایجاد رعب و وحشت و ناامنی در جامعه شد اگر افعال مجرمانه محقق شود، جامعه بیشتر آسیب خواهد دید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر