شما اینجا هستید

سرخط خبرها » روشندلان دیلم صاحب سالن ورزشی می شوند
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر:عملیات اجرایی سالن گلبال برای بهره‌برداری دانش‌آموزان روشندل بندر دیلم در شمال استان بوشهر به همت یک خیر دیلمی آغاز شد

به گزارش صدای بندر ؛بازرس انجمن خیرین مدرسه‌ساز شهرستان دیلم در این آیین گفت: داریوش راستی از اهالی بندر دیلم هزینه ۲ میلیارد ریالی احداث و تجهیز این سالن ورزشی را متقبل شده است و در همین راستا عملیات اجرایی سالن گلبال در هفته جاری آغاز شده است.

حسین رمضانی با اشاره به محرومیت معلولان در این شهرستان افزود: بر اساس طراحی انجام شده این سالن دارای رختکن، انبار و سامانه سرمایش و گرمایش است که این نیکوکار بندر دیلمی علاوه بر این، تجهیز این مکان ورزشی را عهده‌دار شده است.

وی از فعالیت حدود هزار مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار در این منطقه خبر داد و خواستار مشارکت بیش از پیش خیرین در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی شد.

خیر مدرسه‌ساز دیلمی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دیلم گفت: با هدف فراهم شدن حداقل‌ها برای معلولان و همچنین جامعه دانش‌آموزی در این راستا فعالیت می‌کنم و امیدوارم دانش‌آموزان در سال تحصیلی آینده بتوانند از امکانات این سالن ورزشی استفاده کنند.

داریوش راستی که این سالن را به یاد مادر مرحومش به نام سالن گلبال «مادر» نامگذاری کرده است در زمینه زیر پوشش قرار دادن دانش‌آموزان بی‌بضاعت، هوشمندسازی مدارس و تجهیز کتابخانه‌ها مشارکت داشته است.
اهالی بندر دیلم از دیرباز به مشارکت در امور عام‌المنفعه و فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی اشتهار داشته‌اند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر