شما اینجا هستید

اخبار » بندرریگی ها از وضعیت اینترنت رضایت ندارند
گروه : اخبار

صدای : مردم بندرریگ از وضعیت نا مطلوب اینترنت در این بندر ناراضی هستند.

امروزه که به عنوان عصر ارتباطات معرفی گردیده و بیشتر فعالیت های اقتصادی ،اجتماعی، فرهنگی از طریق فضای مجازی صورت می گیرد نقش اینترنت را نمی توان در جوامع نادیده گرفت. اینترنت به عنوان یکی از الزامات زندگی بشری محسوب می‌شود با این حال مشترکان از این رسانه عظیم و انقلابی اینترنت جهت کسب اخبار و اطلاعات مورد نیاز استفاده می‌کنند.

حالا در شمال استان و در بندر قدیمی گناوه مردم برای ارتباط در فضای مجازی باید از هفت خوان رستم عبور کنند! مشکلات پیش روی مردم بندرریگ آنها را کلافه کرده و حالا شماری از مشترکان شرکت لیان ارتباط در بندر ریگ در اعتراض به این وضعیت می‌گویند: طی این یک ماه اخیر سرعت و کیفیت سرویس‌دهی لیان ارتباط بسیار ضعیف شده است.

آنها معتقدند باید وضعیت اینترنت از این وضعیت بهتر شود و سوالشان این است که ؛سرانجام افت سرعت اینترنت مخابرات چه خواهد شد؟ چرا هیچ جوابگویی برای اعتراض و انتقاد مشترکان نیست و ساعت‌ها باید وقتمان صرف تماس گرفتن به سامانه بیست بیست باشد؟

یکی از شهروندان و مشترکان مخابرات گفت: در اوایل سرعت اینترنت مخابرات به ظاهر خوب بود، اما با افزایش مشترک کیفیت بسیار پایین آمده و ماهیانه بابت شارژ آن کلی پول در برابر خدمات ضعیف پرداخت می‌کنیم و حقمان ضایع می‌شود.

گفتنی است، در لابلای صحبت‌های مشترکان انتقاد‌هایی به گوش می‌رسید که درماه‌های قبل هم با چنین مشکلی مواجه بودیم، اما شدت افت به این اندازه نبود که مشترکان را کلافه کند.

در پایان مشترکان لیان ارتباط خواستار پیگیری و رفع فوری قطع و وصل شدن مکرر اینترنت مخابرات شدند.
منبع:فارس

  1. منصوری زاده

    مطلب بسیار خوبی را منعکس کرده اید من از این بابت زجر می کشم هم در خانه هم در محل کار

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر