شما اینجا هستید

سرخط خبرها » عامل پخش شایعه خفاش شب با صلاحدید مراجع قضایی معرفی می‌‌شود
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: عامل اصلی پخش شایعه خفاش شب در استان بوشهر همچنان در زندان به سر می‌برد و در صورت لزوم و صلاحدید مراجع قضایی این شخص به مردم معرفی خواهد شد.

به گزارش صدای بندر به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، فرج شجاعی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع خفاش شب که طی روزهای گذشته در استان بوشهر مطرح شده شایعه‌ای بی‌اساس و کذب محض است.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر در ارتباط با اینکه هنوز عده‌ای از شهروندان شایعه بودن خبر خفاش شب را باور نکرده‌اند، ادامه داد: امنیت کامل در استان بوشهر برقرار است و برخلاف شایعات پخش شده پیرامون خفاش شب در بوشهر تاکنون هیچ ناامنی برای مردم استان و به ویژه بانوان گزارش نشده است.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چرا به منظور اثبات خبر کذب بودن شایعه خفاش شب تاکنون شخصی که در ارتباط با پخش شایعه خفاش شب در بوشهر دستگیر شده به مردم معرفی نشده است، بیان داشت: اخباری که از طریق مراجع انتظامی و قضایی به اطلاع مردم رسانده می‌شود، به صورت کاملا موثق است و جای هیچگونه تردیدی برای مردم وجود ندارد.

کنترل دومین ورودی استان فارس به بوشهر به‌صورت شبانه روزی

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه در دومین ورودی استان بوشهر از سمت فارس ایستگاه ثابت برای کنترل قاچاقچیان کالا و مواد مخدر وجود ندارد، بیان داشت: گشت و ایستگاه‌های موقت نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روزی در حال کنترل این مسیر هستند و قاچاقچیان هیچگونه حاشیه امنیتی در این مسیر (فراشبند ـ اهرم ـ بوشهر) ندارند.

دستگیری ۷۰۰ نفر در ارتباط با توزیع مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان بوشهر نیز بیان داشت: از ابتدای سال جاری ۸۰۰ کیلو مواد مخدر در سطح استان بوشهر کشف شده که عمده این مواد از نوع حشیش و تریاک و مقداری نیز از نوع هستند.

وحید زرین‌کلاه ادامه داد: در ارتباط با عاملان توزیع مواد مخدر نیز ۷۰۰ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی خاطرنشان کرد: با کنترل محورهای مواصلاتی به استان بوشهر اقدامات لازم برای برخورد با عاملان توزیع مواد مخدر تشدید شده و ماموران نیروی انتظامی استان به صورت شبانه‌روزی برای برخورد قاطع با عاملان قاچاق مواد مخدر اقدام می‌کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر