شما اینجا هستید

سرخط خبرها » گازرسانی به ۶۰ واحد صنعتی و تولیدی در منطقه ویژه بوشهر
گروه : سرخط خبرها

غلامرضا مختاری صبح امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز اول پروژه‏ گازرسانی شبکه داخلی منطقه ویژه اقتصادی بندر بوشهر اظهار داشت: امیدواریم با این اقدام زمینه توسعه زیرساخت‌های واحدهای فعال در منطقه فراهم شود.

وی بیان کرد: شرکت گاز همکاری خوبی با ما داشته و مراسم امروز نیز نوید روزهای خوبی برای ارتقا سطح همکاری‌های منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با سایر ادارات مرتبط خواهد بود.

مختاری گفت: فاز اول پروژه گازرسانی شبکه داخلی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اواخر تیرماه امسال به اتمام می‌رسد.

وی اعتبار فاز اول این پروژه را سه میلیارد ۶۵۰میلیون ریال از محل بودجه سال جاری شرکت عمران و توسعه بوشهر عنوان کرد و اظهار داشت: در فاز اول این پروژه ۶۰ شرکت صنعتی تولیدی اولویت‌‌دار هدف‌گذاری شده است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بندر بوشهر، طول احداث شبکه انتقال گاز در فاز اول این پروژه را ۳ هزار متر اعلام کرد و افزود: زمان اجرای پروژه در فاز اول، یک ماه کاری است که در این فاز بخش‌های صنعتی تولیدی اولویت‌دار هدف ‌گذاری شده است.

وی در ارتباط با آغاز فاز دوم این پروژه گازرسانی گفت: فاز دوم پروژه گازرسانی شبکه داخلی این منطقه در صورت تأمین اعتبار و بازگشت منابع سرمایه‌گذاری شده در سال جاری عملیاتی خواهد شد.

مختاری ادامه داد: در فاز دوم تمام صنایع منطقه ویژه و شرکت‌های خدماتی گازرسانی خواهند شد.

وی، طول احداث شبکه انتقال گاز در فاز دوم این پروژه را ۵ هزار و ۳۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۵ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: ساخت ساختمان ایستگاه تقلیل فشار توسط منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در دستور کار خواهد بود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: بیشترین تلاش مجموعه مدیران و کارکنان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر حمایت از سرمایه‌گذاران منطقه ویژه و بر ایجاد زیرساخت‏های لازم و مناسب برای ارتقاء خدمات به بخش تولید و به‌ تبع ایجاد اشتغال پایدار در استان است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر