شما اینجا هستید

اخبار » مدیر جدید پارس جنوبی معرفی شد
گروه : اخبار

صدای بندر : با حکم مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، مهدی یوسفی به عنوان مدیرعامل جدید سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب شد.

به گزارش صدای بندر؛ پس از کش و قوس های بسیار بر سر انتخاب مدیر منطقه ویزه انرژی پارس بالاخره با حکم مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران مدیر جدید پارس جنوبی انتخاب گردید تا همه بالاخره هم آقای نصوری که خیلی پیش از این استعفایش را تقدیم مدیرعامل کرده بود تکلیفش مشخصش شود و هم کسانی که دغدغه انتصاب یه مدیر بومی برای پارس جنوبی داشتند خیلشان راحت شود .
حالا یوسفی چهل ساله و دانش آموخته نفت از دانشگاه های اهواز و کانادا که خود سابقه ی کار در منطقه ویژه انرژی پارس را دارد سکان مدیریت این حوزه را در ست گرفته است.
به گزارش صدای بندر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، رکن الدین جوادی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در ا حکم اتصاب مدیر پارس جنوبی خطاب به مهدی یوسفی آورده است: در راستای بکارگیری مدیران جوان و نظر به تجربیات، قابلیت ها وآشنایی جنابعالی با نیازها و توسعه در منطقه پارس جنوبی و با توجه به مصوبه هیئت مدیره محترم شرکت ملی نفت ایران، به موجب این حکم به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب می شوید.
معاون وزیر نفت در ادامه این حکم آورده است: نظر به حساسیت و اهمیت توسعه و اداره پارس جنوبی و نقش بی بدیل آن در اقتصاد کشور ضرورت دارد با باز تعریف نقش منطقه ویژه و تجدید سازمان و ساختار آن شرکت، جذب و بکارگیری نیروهای توانمند و ذیصلاح، در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، شتاب بخشیدن به توسعه صحیح و حرفه ای منطقه اقدامات عاجل معمول فرمایید.
جوادی در پایان این حکم، ضمن آرزوی توفیق برای مدیرعامل جدید سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اعلام کرده است، ضرورت دارد ظرف یک ماه گزارشی از وضعیت آن سازمان و راهکارهای بهبود ارتقا ماموریت ها و انجام وظایف شرکت برای طرح در هیئت مدیره را ارایه فرمایید.

مهدی یوسفی کیست ؟

مهدی یوسفی متولد ۱۳۵۴ در روستای فاریاب از توابع بخش بوشکان دشتستان می باشد.

وی پس از اخذ دیپلم ریاضی فیزیک، در سال ۱۳۷۲ وارد مهندسی نفت اهواز شد. وی پس از اخذ لیسانس مهندسی شیمی گرایش صنایع گاز را در سال ۱۳۷۶ از آن دانشگاه با معدل A از این دانشگاه و انجام خدمت سربازی، جذب پالایشگاه فجر جم شد. سه سال بعد برای دوره کارشناسی ارشد در رشته مدیریت پروژه توسط وزارت نفت به دانشگاه گالگری کانادا بورسیه شد و پس از اخذ این مدرک به وزارت نفت بازگشت.

مدیریت عمران شهری سازمان منطقه ویژه پارس و مدیر منطقه پارس یک در زمان مدیرعاملی موسی سوری و مدیریت شرکت نفت و گاز پارس در عسلویه از جمله مسئولیت های وی بوده است.

  1. کاظم

    ارزوی توفیق برایشان دارم امیدوارم در زمان تصدی ایشان شاهد رشد شکوفایی بیش از پیش منطقه پارس جنوبی و استان زرخیز بوشهر باشیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر