شما اینجا هستید

سرخط خبرها » ماشو اسپیک دستگیر شد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر:فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری قاتل فراری در بخش کاکی خبر داد و گفت: وی در شهریورماه پارسال در شهر بادوله شهرستان دشتی مرتکب قتل شده و پا به فرار گذاشته بود.

سردار حیدر عباس زاده در جمع خبرنگاران افزود: این قاتل به هویت “ماشاالله” معروف به “ماشو اسپیک” شهریورماه پارسال در یک نزاع محلی در شهر بادوله شهرستان دشتی، فردی به هویت محمد ۳۵ ساله را به ضرب گلوله کشت و متواری شد.

عباس زاده اضافه کرد: پلیس به جمع آوری مستندات، طرح های متعددی را برای دستگیری وی در دستور کار قرار داد، اما وی برای فرار از چنگال قانون، با همدستی ۳ دوست خود مدام مخفی گاهش را در استان های بوشهر و فارس تغییر می داد.

این مقام انتظامی افزود: نهایتا نیمه شب گذشته آخرین مخفی گاه این متهم قتل در یکی از روستاهای بخش کاکی شهرستان دشتی به محاصره پلیس درآمد و متهم به همراه ۳ همدستش بدون اینکه فرصت مقاومت داشته باشند، بازداشت شده و ۲ قبضه اسلحه کلاش و کلت کمری، ۳۸ تیر جنگی در این محل توقیف شد.

عباس زاده خاطرنشان کرد: ۳ همدست متهم به نام های هادی، صادق و عباس در تهیه سلاح، تامین مالی، جابجایی و اسکان وی همکاری داشته اند.(منبع خلیج فارس)

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر