شما اینجا هستید

اخبار » موج گناوه میزبان مسابقات لیگ یک فوتبال ساحلی کشور
گروه : اخبار

صدای بندر:سرمربی تیم فوتبال موج گناوه گفت: درخواست میزبانی این تیم برای برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه های کشور به فدراسیون فوتبال ارایه شد.

به گزارش صدای بندر ؛حیدر نیکونژاد در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: طرح این درخواست درجلسه اخیر برنامه ریزی و هماهنگی این مسابقات با حضور تیم های شرکت کننده در فدراسیون فوتبال در تهران صورت گرفت.

وی اظهارکرد: تعیین میزبانی این مسابقات پس از بازدید ناظران و کارشناسان فدراسیون فوتبال از امکانات تیم های درخواست کننده، مشخص می شود.

نیکونژاد افزود: با توجه به این که این شهرستان به دلیل دارابودن مجموعه ورزشی ساحلی مجهز، سابقه میزبانی چند دوره از مسابقات لیگ فوتبال ساحلی کشوررا دارد امیدواریم که دراین دوره نیز انتخاب شود.

وی گفت: انتظار داریم مسوولان استان بوشهر و شهرستان گناوه برای به دست آوردن میزبانی این مسابقات این تیم را بخوبی حمایت و پشتیبانی کنند.

وی بیان کرد: درمسابقات امسال لیگ دسته اول ساحلی کشور، تیم های کوثر اردکان یزد، شهرداری نوین تبریز، شهدای چلیچه، پایانه های همدان، بیمارستان قلب کوثر، شهرداری تبریز، شهرداری چاف و چمخانه و زیبا شهر اصفهان حضور می یابند که در قالب دو گروه و به صورت مجتمع در دو مرحله با هم رقابت خواهندکرد.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی موج گناوه یادآورشد: درپایان مسابقات لیگ دسته اول دو تیم اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر کشور در فصل آینده را کسب می کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر