شما اینجا هستید

اخبار » رویـای شیـرین امیـد بـا قهـرمـانـی تعبیـر شـد
گروه : اخبار

فـوتبـال جـوانـان

امید ۷ – – ۱ وحدت

گلها: فهیم عرب زاده (۶)، غلام قیصری (امید)

داوران: صمد رستمی، سید محمد موسوی، احمد زیارتی، حیدر نصرتی

فوتبال جوانان گناوه به روز پایانی رسید و مسابقات جوانان با حضور ده تیم در دو گروه آغاز شد و در روز پایانی وحدت و امید بودند که توانستند با غلبه بر حریفان خود را فینالیست معرفی نمایند. البته این دو تیم در دور گروهی نیز به مصاف هم رفته بودند که در آن دیدار نیز امید دو بر صفر بر وحدت غلبه کرده بود. دیدار رده بندی که می بایست بین پاس و سپاهان برگزار شود به دلیل انصراف سپاهان برگزار نگردید و پاس بدون زحمت چون سال گذشته به مقام سومی بسنده کرد. در دیدار فینال در هر دو نیمه امید مالک توپ و میدان بود و این برتری خود را با راه اندازی فستیوالی از گل به حریف خود دیکته کرد. هادی حسین زاده سرمربی کارت دار و تصمیم گیرنده ی اول کادر فنی امید حساسیت دیدار فینال را به خوبی حس می کرد و به همین دلیل به هر دری زد تا فهیم عرب زاده بازیکن گناوه ای الاصل ولی ساکن جزیره ی خارگ خود را از اردوی تیم ملی هندبال جوانان که در پایتخت در حال برگزاری بود جدا کند و با پرواز او را به این دیدار برساند، و الحق که فهیم عرب زاده نیز سنگ تمام گذاشت و با زدن شش گل در دیدار نهایی ضمن برجا گذاشتن یک رکورد در این رده سنی  توانست تمام رقبای چهار گله ی خود را پشت سر بگذارد و عنوان آقای گلی را به خود اختصاص دهد. در این دوره از مسابقات خوشبختانه بازیکنانی مشاهده شد که سبک توانایی آنها بالاتر از رده جوانان بود ولی متأسفانه اکثر این بازیکنان که چشم نواز بازی می کردند و با کلاس کاری بالاتری به توپ ضربه می زدند غیر بومی و غیر گناوه ای بودند و این موضوع تا حدودی جای تأمل دارد که چرا چنین بازیکنانی از خود شهرستان در مسابقات رو نمی شوند و عرض اندام نمی کنند. ولی جای بسی خوشحالی است که تیمی توانست به مقام قهرمانی دست یابد که تمام گناوه ای بسته شده بود و همه ی بازیکنان آن از خود گناوه بود.

حاشیه:

– این دیدار بر خلاف دیگر دیدارها به دلیل گرمای هوا ساعت ۶:۳۰ عصر آغاز گردید.

– فهیم عرب زاده نشان داد که مهارت خاصی در زدن ضربات کاشته دارد.

– نظم و انضباط هیأت فوتبال در برگزاری این مسابقات قابل تقدیر بود.

– رحمان عمادی رئیس اداره ی ورزش و جوانان جامهای قهرمانی را به تیم ها اهدا کرد.

– علاوه بر جامهای امسال هیأت فوتبال جامهای سال قبل را نیز به نمایندگان باشگاه ها اهدا ء کرد.

– بر روی نیمکت وحدت دوباره شاهد حضور مربیان کارت دار بصورت نمادین بودیم و تیم توسط پزشکیار و مسئول تدارکات این باشگاه هدایت می شد. این معضلی است که در اکثر باشگاه های ما دیده می شود و هیأت فوتبال باید راه حلی برای این معضل پیدا کند.

– تیم داوری در این دیدار بسیار خوب و بدون اشتباه ظاهر شدند.

– امید توانست علاوه قهرمانی بر نوجوانان اکنون مقام قهرمانی جوانان هم از آن خود کند تا یک سال رویایی را برای خود و هوادارانش رقم بزند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر