شما اینجا هستید

سرخط خبرها » همایش اصلاح طلبان حامی روحانی دربوشهر برگزار می شود
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: دبیرخانه ستاد ائتلاف اصلاح طلبان استان بوشهر در بیانیه ای اعلام کرد: همایش اصلاح طلبان وحامیان دولت تدبیر و امید، عصر روز شنبه ۲۴ خرداد با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در بوشهر برگزار می شود.

به گزارش صدای بندر به نقل از ایرنا، در این بیانیه که روز سه شنبه منتشر شد، حضورمردم در انتخابات ۲۴ خرداد سال ۹۲ را نشان از هوشمندی مردم فهیمی دانسته که درعرصه های حساس سرنوشت، نقش تاریخ ساز خود را بخوبی ایفا و هرگاه اراده کرده اند، حماسه های شگرفی را شکل داده اند.

در بخش دیگر این بیانیه به آنچه فشارهای متعدد از سوی گروه های تمامیت خواه بر دولت تدبیروامید نامیده، بر ضرورت حمایت از دولت برخاسته از رای و اراده مردم تاکید شده است.

همچنین در این بیانیه ازهمه حامیان دکتر روحانی خواسته شده است تا با حضور دراین همایش حمایت خود را از دولت تدبیر و امید در برابر آنچه که فشارهای ناروایی که بر دولت تحمیل می شود، خوانده شده است، نشان دهند.

دبیر خانه ستاد ائتلاف اصلاح طلبان استان بوشهر در ادامه بیانیه خود آورده است: برای ایجاد انسجام میان همه گروه های اصلاح طلب و به منظور حمایت از سیاست های دولت دکتر روحانی و بزرگداشت حضور حماسی مردم در۲۴ خرداد، در اولین سالگرد این حماسه، ضمن اعلام مشارکت در برگزاری همایش حمایت از دولت تدبیر و امید از همه گروه های اصلاح طلب، جوانان حامی روحانی و اعضای ستادهای انتخاباتی رییس جمهوری برای شرکت در این همایش دعوت می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر