شما اینجا هستید

اخبار » «بـرای مـردی از جـنس معـرفـت»
گروه : اخبار

رضا حیدری-برداشت آزاد

«بـرای مـردی از جـنس معـرفـت»

نزدیک به چند دهه شادی را آنطور که شایسته اش بود در ورزشگاه شهرمان تجربه نکرده بودیم. فوتبال بندر هشتاد هزار نفری به جز چند بازیکن قدیمی که سالهای آخر فوتبالشان را تجربه می کردند و مواردی جزئی مثل میثم امیری و امیر تهمورثی دیگر افتخار چندانی برایمان نداشت. تیم های پایه هم به جز معدودی دیگر چیزی برای عرضه به فوتبال دوستان نداشتند.

اما یادمان نرود که از اواسط دهه ی هفتاد مردی آمد از جنس ناب فوتبال خودمان، دلسوز، سالم و تازه نفس که اگر همین ویژگی ها را نداشت چه بسا تا به امروز مثل اغلب موارد دیگر بی خیال این فوتبال به ظاهر رونق دار می شد. آنقدر مخالف بی منطق داشت که همین عده به گفته خودش انگیزه ی کارش را چند برابر می کردند. چندین و چند سال در لیگ استان با تیم های شاهین و ایرانجوان بوشهر رقابتی شانه به شانه کرد اما کم کم دو تیم بوشهری یا با خرید امتیاز کشوری از لیگ استان جدا شدند یا با مسائلی که آن روزها مصلحت نامیده می شد قهرمانی را از چنگ نماینده شهرمان بیرون کشیدند.

چند سال در لیگ سه کشور تیمش را با بضاعتی اندک به بهترین شکل اداره کرد که این نشان از قدرت مدیریت و دانش فنی او بود اما دیگر توان رقابت به تنهایی مقابل غولهای صنعتی فوتبال کشور را نداشت تا این که امتیاز لیگ دویی استان که بدون صاحب مانده بود را به کمک دوست صمیمی و یار دیرینش برای شهرستان به ارمغان آورد، اما باز هم به مذاق برخی دوستان خوش نیامد و تا توانستند به کارش ایراد گرفتند تا بتوانند عقده های سالهای دور و نزدیک خود را به نحوی خالی کنند (در شرایطی که در کشور امتیاز لیگ برتر جابه جا می شد.)

برخی از افراد ناقص العقل هم که چهره و ماهیتشان برای همه مشخص بود در فضای مجازی شروع کردند به انواع تخریب آن هم به بدترین شکل ممکن، در همین گیرودار بود که تیمش بخاطر مصدومیت چند بازیکن و بعضی موارد حاشیه ای امتیاز لیگ دو را از دست داد تا فرصت برای تخریب ها مهیا شود، اما او کسی نبود که به این راحتی قافیه را ببازد و فصل جدید را با قدرت استارت زد و با قهرمانی در لیگ سه، فوتبال شهرمان را صاحب اعتباری بزرگ در سطح کشور کرد.

اما امروز می گوید دیگر خسته شده و توان تیم داری با بودجه محدود را ندارد چون اغلب رقیبان فصل آتی تیم های گردن کلفت صنعتی و دولتی هستند و برای آبروداری شهرمان نیاز به بودجه ای بهتر داریم تا حریف قدری برای آنها باشیم.

الحق که این بار هم حرفش سند است چون به غیر از گناوه کجای کشور را سراغ داریم که یک تیم به این صورت و توسط یک نفر اداره شود اما رقیبانش از بهترین امکانات دولتی استفاده کنند.

آقای فرماندار محترم، اعضای محترم شورای شهر و سایر مسئولین محترم شهرستان و استان، چرا معطل می کنید برای تهیه بودجه تیمی که سال گذشته استان را سرفراز کرد؟

چرا به حرف دل هواداران این تیم گوش فرا نمی دهید؟ مگر خون تیم سقوطی سال گذشته استان از ما رنگین تر است که باید با بودجه عالی بسته شوند اما نماینده شایسته استان بدون حامی بماند؟ پس تا دیر نشده به فکر چاره ای اساسی باشید که هزاران هوادار منتظر حرکتی مؤثر از سوی شما هستند، زیرا تا چشم روی هم بگذاریم زمان را از دست داده ایم و ما مانده ایم و هزاران افسوس.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر