شما اینجا هستید

سرخط خبرها » مرکز کنترل زیست محیطی بوشهر افتتاح شد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: درآیینی با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور روز شنبه مرکز کنترل و پایش زیست محیطی استان بوشهر افتتاح شد.

به گزارش صدای بندر به نقل ازایرنا مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر دراین آیین گفت: این مرکز کنترل و پایش، صنایع مستقر دراین استان را به شکل آنلاین (برخط) ازنظر میزان آلاینده هایی را که از طریق خروجی به هوا، دریا و سایر منابع منتقل می شود پایش می کند.

حسین دلشب افزود: همچنین از طریق مرکز کنترل و پایش زیست محیطی یادشده ایستگاه های پایش هوا و محیط این اداره کل در شهرستان های عسلویه، کنگان، بوشهر، گناوه و دشتستان نیز کنترل و برای تصمیم گیری به مسوولان منتقل می شود.

وی یادآورشد: از طریق این سامانه مشعل های صنایع با استفاده از دوربین از مرکز کنترل و پایش زیست محیطی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر قابل کنترل است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر ادامه داد: افزون بر این، سامانه یادشده بانک اطلاعاتی صنایع استان بوشهر و اطلاعات زیست محیطی آنها را برعهده دارد.

دلشب گفت: برای خرید تجهیزات و برنامه های نرم افزاری مرکز کنترل و پایش زیست محیطی استان بوشهر که در اداره کل حفاظت محیط زیست این استان ایجاد شده است ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور صبح روز شنبه به منظور شرکت در نشست شورای اداری و سخنرانی درهمایش اصلاح طلبان حامی روحانی به استان بوشهر سفر کرده است

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر