شما اینجا هستید

اخبار » استاندار چه پستی را به نماینده اسبق دشتستان پیشنهاد نمود؟
گروه : اخبار

صدای بندر: استاندار بوشهر در گزارش فیسبوکی خودش ا ملاقات های متعددش در تهران گفته و واشاره ای هم به دیدارش با خانم دکتر عدالت نماینده پیشین دشتستان در مجلس کرده و گفته به ایشان پیشنهاد پذیرفتن مسئولیت در استان را کرده است.
این هم ممطلب کامل دکتر سالاری در فیسبوک:
سلام، ضمن تبریک کسب اولین امتیاز تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی فوتبال، گزارش پیگیرها و ملاقاتهای دوشنبه در تهران را بیان می کنم:
ساعت ۱۰:۳۰ صبح قرار ملاقاتی با آقای ابوطالبی معاون سیاسی نهاد ریاست جمهوری داشتم. دیدار و احوال پرسی مختصری با آقای اسماعیلی معاون ارتباطات ریاست جمهوری و سپس دیداری با حاج آقا دکتر یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور داشتم. پیرامون مسائل ملی و استانی و همایش ها و برنامه های کاری صحبت شد که الحمدلله از فضای استانی رضایت خوبی داشتند.
ساعت ۱۴ به دیدار دکتر امیری قائم مقام وزیر کشور رفتم که در خصوص طرح ها و برنامه های توسعه استان صحبت داشتیم. دیدار با آقای فروزنده رئیس بنیاد مستضعفان برای ساعت ۱۵ گذاشته شده بود که در آن جلسه مقرر شد برای مشاور بین الملی برای همکاری در مطالعات توسعه ای تلاش جدی کنند و در این خصوص دستور کتبی به معاون ذیربط هم دادند. سپس به دیدار آقای حاجی میرزایی دبیر هیت دولت رفتم تا زمینه طرح خارج از نوبت برخی مصوبات مربوط به استان در دولت را فراهم نماید که ایشان قول موافق دادند.
دیدار بعدی ام (ساعت ۱۸ الی ۱۹:۳۰) با آقای دکتر سیدی معاون رفاه اجتماعی وزارت رفاه و تامین اجتماعی بود که اصالتاً دیلمی هستند. در این جلسه پیشنهاد نمودم که استان بوشهر نیز به عنوان پایلوت طرح فقر زدایی مورد حمایت سازمان ملل قرار گیرد. این طرح در برزیل بطور موفقیت آمیزی اجرا شده است که معاون وزارت رفاه و تامین اجتماعی موافقت مکتوب خود را با این پیشنهاد اعلام نمودند.
در آن جلسه قرار شد که یکسری مطالعات آسیب شناسی اجتماعی و . . را بصورت مشترک پیگیری کنیم. سپس به دیدار دکتر همتی معاون درمان سازمان تامین اجتماعی برای پیگیری توافق قبلی مبنی بر افزایش ۷۵ تختی بیمارستان تامین اجتماعی و چند مورد دیگر از جمله عسلویه و برازحان و . . . رفتم و با ایشان نیز در این خصوص رایزنی نمودم.
ساعت ۲۰ نیز خانم دکتر عدالت در محل دفتر استانداری (تهران) مهمانم بود. با ایشان برای پذیرش مسئولیت در استان و تاثیر آن در خودباوری بانوان و زمینه تاثیر گذاری بیشتر بانوان در استان، صحبت کردم. ایشان ضمن ابراز تمایل، بدلیل برخی مسائل شخصی و شغلی ظاهراً امکان حضور تمام وقت در استان را ندارند ولی واقعاً دغدغه پیگیری موارد استان داشتند که در گفته هایشان کاملا مشهود بود .
حدود ساعت ۲۱:۳۰ برای استراحت و مخصوصاً تماشای فوتبال ایران – نیجریه رفتم.
سر بلند و شاد و پیروز باشید

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر