شما اینجا هستید

اخبار » آتش سوزی در محله سرخور گناوه
گروه : اخبار

صدای بندر:طی چند روز گذشته باز هم آتش سوزی در یک منزل قدیمی در محله سرخور گناوه باز هم باعث خسارت شد.
قائد نظامی- صدای بندر؛ آتش گرفت یک منزل قدیمی در سرخور گناوه در بلوار آیت الله طالقانی باعث خسارت شدید به منزل مسکونی وو وسایل خانه شد.
رضا زاده مسئول اتش نشانی گناوه در این خصوص به خبرنگار ما گفت: ساعت ۱۰:۳۰ صبخ با اعلام آتش سوزی به یک منزل قدیمی در بلوار طالقانی ؛پشت دبیرستان طالقانی مراجعه نموده و آتش سوزی مهار گردید.
وی افزود در این آتش سوزی متاسفانه بخشی از سقف چوبی یکی از اطاق های منزل فوق سوخت و ریزش نمود و وسایل و اثاثیه این خانه نیز در آتش سوخت.
رضا زاده در خصوص اعتراض مردم در محل حادثه افزود: ما به محض رسیدن به محله حادثه نسبت به قطع برق و اطفاء حریق اقدام نمودیم و بعد از آن منتظر خروج دود برای ورود به محل آتش سوزی شدیم که در این بین مردم اعتراض می کردند که چرا ورود نمی کنید.
مسئول آتش نشانی گناوه در خصوص نبود کپسول اکسیژن در محل حادثه نیز گفت : فقط ایستگاه شماره دو ما مجهز به این کپسول است و چون ابتدا ایستگاه شماره یک ما به محل حادثه رسیده بود عده ای خیال می کردند کپسول نیست در حالیکه ایستگاه شماره دوم ما در راه محل حادثه بود نیروهای ما در ایستگاه یک در حال خاموش کردن آتش بودند. وهرد وایستگاه در ارتباط بودند
رضا زاده افزود نیروهای آتش نشانی تمام توانشان رابرای کمک به همشهریان در حوادث بکار برده و از هیچ کوششی در این راه دریغ نمی کنند.
نکته: تلاش و جانفشانی مامورین آتش نشانی بر هیچ کس پوشیده نیست؛ چون اینها کسانی هستند که جانشان را برای نجات جان مردم و همشهریان به خطر می اندازند. متاسفانه نیروهای آتش نشانی گناوه از امکانات لازم در این زمینه بی بهره اند که از جمله آنها می توان به نداشتن لباس های مخصوص آتش نشانی و نبود لباس فرم متحد الشکل؛ نبود کپسول اکسیژن به تعداد کافی برای استفاده در ماموریت های مختلف، نبود امکانات اطفاء حریق در ساختمان های بلند مرتبه و مرتفع و نبود ماشین های پیشرفته آتش نشانی
گزارش و تصویر مرتضی قائد نظامی

IMG-20140621-WA0027IMG-20140621-WA0029IMG-20140621-WA0030IMG-20140621-WA0028

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر