شما اینجا هستید

ادیان گردی » لیونل مسی: ایران نمایش عالی داشت/ شکستن دفاع ایران سخت بود
گروه : ادیان گردی

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین گفت: به نظرم ایران نمایش خیلی خوبی داشت و با سیستم تدافعی به دنبال استفاده از موقعتیت هایش بود. به همین خاطر شکستن سد دفاعی ایران سخت بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به برزیل، لیونل مسی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر ایران به خبرنگاران گفت: واقعیت این است که ما بازی سختی را پشت سرگذاشته ایم. باید صادقانه بگویم که ایران نمایش خوب و عالی داشت و راه های نفوذ ما را بسته بود. به همین خاطر شکستن سد دفاعی آنها سخت بود.

وی افزود: در نیمه اول ما تلاش کردیم تا بتوانیم به دروازه ایران نزدیک شویم اما آنها به خوبی دفاع کردند و برای این کار سازمان دهی شده بودند. البته ایران چند موقعیت خوب هم برای گلزنی داشت اما بازیکنان ما هوشیار بودند.

مسی در پاسخ به این پرسش که چه احساسی از زدن گل پیروزی آرژانتین داشتید گفت: به هر حال ما باید این بازی را با پیروزی به پایان می بردیم چرا که به سه امتیاز آن نیاز داشتیم. ما با این سه امتیاز خیالمان را بابت صعود راحت کردیم و به همین خاطر باید تلاش می کردیم به پیروزی برسیم. وقتی که گل زدم احساس خیلی خوبی داشتم چرا که باعث شدم به مرحله بعد صعود کنیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین در پاسخ به این پرسش که بازیکنان ایرانی شما را مهار کرده بودند گفت: آنها نه تنها من را بلکه همه بازیکنان آرژانتین را مهار کرده بودند. سیستم ایران تدافعی بود هر چند که موقعیت هایی هم داشت. به همین خاطر وقتی گل زدم لحظه فوق العاده ای بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر