شما اینجا هستید

سرخط خبرها » ساحل شهر امام حسن به همت مردم و مسئولین پاکسازی شد
گروه : سرخط خبرها

به گزارش صدای بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، ساحل شهر “امام حسن” با همکاری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گناوه، شهرداری و شورای شهر امام حسن و حضور و مشارکت اعضاء انجمن زیست محیطی حیات سبز امام حسن و همچنین با حضور پر شور دوستداران محیط زیست پاکسازی شد.
رییس اداره محیط زیست شهرستان گناوه در حاشیه این برنامه ضمن تشکر از حضور پر شور و استقبال کم نظیر مردم و دوستداران محیط زیست در این حرکت فرهنگی ابراز داشت: حفظ محیط زیست حفظ انفال الهی است و همه ی ما وظیفه داریم در حفظ و پاسداشت آن از هیچ کوششی دریغ نکنیم؛ کما اینکه در راه حفظ همین انفال و سرمایه های الهی تاکنون بیش از ۱۰۰ نفر از همکاران ما در کل کشور به درجه رفیع شهادت نایل گردیده اند.
محمد تولیده در ادامه به ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست پرداخته و از همه دوستداران طبیعت خواست در حفظ و حراست از آن با اداره حفاظت محیط زیست گناوه همگام شوند .
وی تاکید کرد: این اداره آماده هرگونه همکاری و دریافت گزارشات در خصوص تخریب ، آلودگی و شکار غیرمجاز می باشد .
در ادامه این مراسم حجت الاسلام سید علی موسوی معتمد و روحانی شهر امام حسن نیز با اشاره به لزوم رعایت بهداشت فردی و حفظ محیط زیست، پاکسازی ساحل را مصداق حدیث شریف نبوی ” النظافه من الایمان ” دانست و حفظ و حراست و پاکیزگی محیط زیست را از وظایف اصلی یک مسلمان برشمرد.
وی اذعان داشت: ساحل زیبای دریا و چشم انداز مفرح و دلنشین آن را نباید با ریختن زباله کثیف و زشت کنیم.
در پایان به قید قرعه و به رسم یادبود به برخی از شرکت کنندگان هدایایی اهدا گردید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر