شما اینجا هستید

سرخط خبرها » مبلغان دینی از اصل ولایت‌مداری غافل نشوند
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مبلغان دینی در تبلیغات خود با اصل ولایت‌مداری را مورد توجه قرار دهند.
به گزارش صدای بندر، به نقل ازخبرگزاری فارس ، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در همایش تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی با تبریک سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: در برابر تهاجم فرهنگی دشمن اگر مبلغان دینی وجود نداشتند کسی قادر به مقابله با تهاجم فرهنگی نبود و کار مبلغین دینی از هر لحاظ سرنوشت‌ساز و تاثیرگذار به شمار می‌رود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطرنشان کرد: مبلغان دینی در عرصه تبلیغات دینی و جهادی از اصل تبلیغ که همان ولایت‌مداری است غافل نشوند و همواره باید به این اصل مهم اهتمام جدی داشته باشند.

وی تصریح کرد: یک مبلغ دینی با شرایط کامل همچون خورشید بدون غروبی است که همواره به جامعه می‌تابد و محیط پیرامونی را از نور خود بهره‌مند می‌سازد.

صفایی بوشهری بیان داشت: راهکار مبارزه با تهاجم فرهنگی، دفاع مقدس فرهنگی است و مبلغین دینی با اقدامات ارزشمندی که انجام می‌دهند شایسته تقدیر و قدردانی از سوی نهادها مورد حمایت قرار بگیرند.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر وجود نقش آمایش جغرافیایی در فعالیت‌های دینی اظهار کرد: نمودار فعالیت‌های فرهنگی باید ترسیم شود و هیئت‌های مذهبی باید با ساختار خاصی مورد حمایت قرار بگیرند.

وی بیان داشت: از سایر استانها به استان بوشهر می‌آیند و برای فعالیت‌های فرهنگی و دینی برنامه می‌گیرند ولی متاسفانه در استان بوشهر هنوز مشکلاتی وجود دارد که مبلغان دینی باید به آن اهتمامجدی داشته باشند.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: باید شرایط به گونه‌ای باشد که هیچ روستایی بدون عالم نباشد و در همه مساجد نماز به‌صورت جماعت اقامه شود.

وی با تاکید بر مقوله فرهنگ اظهار کرد: فرهنگ از اهمیت بسزایی برخوردار است وقتی فرهنگ دچار آسیب شود همه بخش‌های جامعه نظیر اقتصاد، سیاست و کانون خانواده دچار مشکل می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر