شما اینجا هستید

ادیان گردی » نخستین گردهمایی سبک شائولین فوجائو کونگ فو حوزه جنوب کشور برگزار شد
گروه : ادیان گردی

به گزارش صدای بندربه نقل از خبرگزاری مهر، نخستین گردهمایی مسوولان و مربیان سبک شائولین فوجائو کونگ فو (پنجه ببر) حوزه جنوب کشور صبح دوشنبه با حضور رییس سبک شائولین فوجاءو کونگ فو کشور، مسوولان و مربیان چند استان جنوبی کشور در سالن کنفرانس مرکز فنی و حرفه ای گناوه برگزار شد.

رئیس سبک شائولین فوجائو کونگ فو کشور و مسئول انجمن ووشو استان بوشهر در حاشیه این گردهمایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پس از آن که توانستیم مجوز فعالیت انجمن صنفی ووشوی جمهوری اسلامی ایران را از قسمت احزاب و انجمن های وزارت کشور اخذ کنیم بر آن شدیم که کشور را به چند حوزه تقسیم کنیم و طبیعتا چون خودم نیز ساکن و اهل جنوب هستم، حوزه جنوب مهمترین حوزه برای من است.
علیرضا صفوی گفت: این گردهمایی، نخستین گردهمایی مسوولان و مربیان سبک شائولین فوجائو کونگ فو (پنجه ببر) حوزه جنوب کشور است.

مسوول انجمن ووشو استان بوشهر ادامه داد: از آن جا که ما از قبل برای برگزاری این نشست اطلاع رسانی نکرده بودیم و به ناچار نشستی فوری تشکیل دادیم تنها نمایندگانی از سه استان حوزه جنوب کشور در این گردهمایی شرکت داشتند.

صفوی بیان داشت: نخستین هدف از برگزاری این گردهمایی تشریح شرایط کاری آینده سبک زیر پوشش انجمن صنفی ووشو کشور است.

وی اضافه کرد: ما به تازگی موفق به اخذ مجوزهای لازم برای فعالیت خود به صورت رسمی شده ایم و دیگر با شرایط گذشته فعالیت نخواهیم کرد.

صفوی خاطرنشان کرد: ما تمام شرایط گذشته سبک شائولین فوجائو کونگ فو (پنجه ببر) را از طریق انتشار آگهی در جراید کثیر الانتشار شامل احکام نمایندگان و … باطل اعلام کرده ایم و هر کسی می خواهد در این سبک ادامه فعالیت دهد باید مطابق شرایط جدید به فعالیت خود ادامه دهد.

وی عنوان کرد: هدف دیگر ما از این گردهمایی علاوه بر تشریح شرایط جدید، توجیه این شرایط به مسئولان و مربیان حوزه جنوب کشور سبک پنجه ببر است.

صفوی در ادامه افزود: برنامه ریزی و اطلاع رسانی برای برگزاری سمینار سراسری که شامل دوره مربیگری و نمایندگی در پایان تیرماه و یا بعد از ماه مبارک رمضان به مدت ۳ یا ۵ روز است، از دیگر اهداف برگزاری این گردهمایی است.
وی ابراز داشت: در این گردهمایی اطلاع رسانی لازم صورت گرفت تا مسئولان و مربیان از همین امروز تمهیدات لازم را برای آمادگی و حضور پر شور در این سمینار بیاندیشند؛ چرا که برگزاری یک سمینار اینچنینی کار سختی است و نیاز به برنامه ریزی بسیار منسجم دارد.

صفوی تصریح کرد: از آنجا که شرایط فعالیت ما در این سبک تغییر کرده و جدید شده است، ما نیز همه احکام صادره قبلی نمایندگان سبک را در سراسر کشور باطل اعلام کرده ایم و باید همه نمایندگان سبک در سمینار ماه جاری شرکت کنند و بعد از شرکت در سمینار ما احکام نمایندگان سبک را صادر خواهیم کرد.

رییس سبک شائولین فوجائو کونگ فو (پنجه ببر) کشور در پایان گفت: این سمینار، یک سمینار سراسری است و محدود به حوزه جنوب کشور نیست و قطعا در این سمینار سراسری بیش از ۱۲استان شرکت خواهند داشت.

گفتنی است که مسئولان و مربیان حاضر در این گردهمایی با آخرین تغییرات در حوزه ساختاری این سبک آشنا شدند و در این گردهمایی عنوان شد که از این پس این سبک زیر نظر انجمن صنفی ووشو کشور با مجوز رسمی وزارت کشور به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر