شما اینجا هستید

سرخط خبرها » عامل تیراندازی شبانه در بوشهر دستگیر شد/ دستگیری سارقان سیم و کابل گناوه
گروه : سرخط خبرها

بوشهر – صدای بندر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: عامل تیراندازی شبانه در بوشهر دستگیر شد.

به گزارش صدای بندربه نقل از خبرگزاری مهر، سردار حیدر عباس زاده بعد از ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگارات اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی به منظور توسعه امنیت صورت گرفته است و در استان بوشهر شاهد بهبود شاخص‌های امنیتی و افزایش احساس امنیت در بین مردم استان هستیم.

وی از دستگیری سارقان برق شهرستان گناوه خبر داد و اضافه کرد: سارقان سیم برق و کابل مخابرات در شهر گناوه و روستاهای اطراف دستگیر شده‌اند که تاکنون به ۲۲ فقره سرقت اعتراف کرده‌اند که برای رسیدگی بیشتر به پرونده به دستگاه قضایی معرفی شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر همچنین از دستگیری عوامل تیراندازی شبانه در شهر بوشهر خبر داد و بیان داشت: با تلاش‌های صورت گرفته توسط نیروی انتظامی، عوامل این تیراندازی در کمتر از چهار ساعت دستگیر شدند.

وی به تشریح این ماجرا پرداخت و افزود: یک مورد تیراندازی در روز اول تیرماه در یکی از محلات جنوبی بوشهر گزارش شده بود که در این تیراندازی یک نفر مجروح شده بود و انگشت وی قطع شده بود.

عباس‌زاده با اشاره به حضور ماموران انتظامی در محل وقوع این تیراندازی، تصریح کرد: با حضور پلیس، یک دستگاه خودرو و یک انگشت قطع شده که متعلق به فرد مصدوم بودند کشف شد.

وی با اشاره به شناسایی فرد مضروب به نام “ب” در بررسی‌های تکمیلی پلیس، تصریح کرد: عامل تیراندازی به علت اختلافات خانوادگی به سمت مضروب تیراندازی کرده بود و سپس با خودروی پراید متواری شده بود که با اجرای طرح مهار و بستن خروجی شهر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: این تیراندازی ساعت ۲۱ انجام شده بود که ضارب در ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه همان شب دستگیر شد.

سردار عباس‌زاده افزود: در خوردو ضارب یک اسلحه پنج تیر پران، مقداری مشروبات الکلی و سوخته تریاک کشف شد.
ارسال نظر

نام کامل:
ایمیل:
وبسایت:
نظر شما:
عدد امنیتی:
نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر