شما اینجا هستید

سرخط خبرها » امام جمعه گناوه : باید باروزه خواری برخورد قاطع شود
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر – امام جمعه بندر گناوه گفت: باید با روزه خواری درماه مبارک رمضان که همواره دغدغه مومنان است بشدت برخورد شود.

به گزارش صدای بندربه نقل ازایرنا، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی درخطبه های نماز جمعه این هفته بندر گناوه افزود: باید همه تلاش کنند تا مجدانه با کسانی که گستاخانه تظاهر به روزه خواری در ملاء عام می کنند، برخورد شود.

وی اظهار کرد: جای تاسف است که درسال های اخیر عده ای که به عنوان مسافر در این ایام وارد شهر می شدند با زیر پا گذاشتن حرمت این ماه با فضیلت، سفره های غذای خود را در میدان های شهر پهن واقدام به و روزه خواری علنی کردند.

خطیب نماز جمعه گناوه افزود: امسال باید همه دست به دست هم بدهند تا با قانون شکنان بجد برخورد شود و پدیده زشت روزه خواری در ایام ماه مبارک رمضان برای همیشه برچیده شود.

وی از دستگاه های نظارتی و انتظامی شهرستان خواست تا درایام ماه مبارک رمضان بر رستوران ها وغذا فروشی ها نظارت کنند وبا متخلفان برخورد شود.

حجت الاسلام رکنی حسینی به حمله ددمنشانه ناوچه آمریکایی به هواپیمای غیر نظامی ایرباس جمهوری اسلامی در ۱۲ تیر ۱۳۶۸ اشاره کرد وافزود: این تجاوز به عمد که منجر به شهادت ۲۶۰ سرنشین بی گناه این هواپیما شد، در ادامه سلسله جنایات همیشگی آمریکا علیه ملت ایران بوده است.

امام جمعه گناوه با اشاره به این که آمریکای ها درطول تاریخ جنایت های زیادی علیه بشریت مرتکب شدند افزود: پس این تجاوز آشکار، سران کاخ سفید به جای معذرت خواهی از مردم ایران وخانواده های قربانیان این جنایت، بی شرمانه به عامل شلیک کننده به هواپیمای غیر نظامی جمهوری اسلامی ایران مدال افتخار دادند که این اقدام، دشمنی دیرینه آنها را با مردم بی دفاع ایران به اثبات می رساند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر