شما اینجا هستید

سرخط خبرها » بحران عراق با همراهی مرجعیت دینی و مردم برطرف ‌می‌شود
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر-امام جمعه موقت بوشهر گفت: بحران فعلی عراق با مرجعیت دینی و همچنین همراهی و همدلی مردم و مسئولان عراق برطرف می‌شود.

به گزارش صدای بندربه نقل از خبرگزاری فارس ، حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر اظهار داشت: در بین ماه‌های قمری، ماه رمضان از قداست و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و از برکات اصلی ماه رمضان این است که این ماه هم ماه نزول قرآن و هم ماه بهار قرآن است.

امام جمعه موقت بوشهر ادامه داد: در ماه رمضان هیئت‌های مذهبی و همچنین مسئولان برگزاری مراسم‌ها باید شرط اول مراسم‌ها که همان اخلاص برای خداست را مدنظر داشته باشند و همچنین برای جذب جوانان بیشتر به مراسم‌ها تلاش کنند.

هاشمی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود مدیریت بحران رهبر انقلاب در بحران‌های انقلاب اسلامی را بی‌نظیر دانست و گفت: ملت ایران در سایه آگاهی‌های هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب همیشه در عرصه‌های گوناگون بین‌المللی سرافراز و سربلند بوده است.

امام جمعه موقت بوشهر با گرامیداشت هفتم تیرماه سالروز شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش خاطرنشان کرد: حادثه هفت تیر نمونه بارزی از کینه‌توزی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی بوده است.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر و گرامیداشت یاد سه هزار شهید مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: مواد مخدر بلای خانمان‌سوزی است که بعضی از جوانان و مردم جامعه را گرفتار کرده است و باید زمینه‌های ریشه‌کن شدن این پدیده مخرب در جامعه فراهم شود.

وی اضافه کرد: راه اصلی نجات افراد جامعه از انحرافات فرهنگی آشنا کردن جوانان با قرآن است و در سایه ترویج فرهنگ قرآنی است که می‌توان زمینه‌های رشد و بالندگی جامعه را فراهم کرد.

هاشمی‌نژاد با گرامیداشت ۱۱ تیرماه سالروز شهادت شهید صدوقی به عنوان چهارمین شهید محراب، اضافه کرد: هم پیمانی اسرائیل و غرب علیه اسلام به وضوح آشکار است و غرب بعد از انتخابات عراق که فرد مورد نظر مردم عراق به روی کار آمد در قالب گروه داعش اقدام به ایجاد ناامنی در عراق کردند و اعضای گروه ترویستی داعش که امروزه عراق را با بحران مواجه کرده مسلمان نیستند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر