شما اینجا هستید

اخبار » واحد تولیدی خوراک آبزیان در شهرک صنعتی بندر ریگ افتتاح شد
گروه : اخبار

صدای بندر: افتتاح واحد تولیدی خوراک آبزیان در شهرک صنعتی بندر ریگ، سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد ریالی گازرسانی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و مانور «نه به اعتیاد» در بوشهر عنوان خبرهای کوتاه از استان بوشهر است.

به گزارش صدای بندر به نقل از خبرگزاری مهر، طرح تولید خوراک آماده آبزیان پرورشی با ظرفیت ۱۵هزار تن و سرمایه گذاری ۸۰ میلیارد ریال برای ۶۰ نفر در شهرک صنعتی بندر ریگ اشتغال ایجاد کرده است.

تقوی رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان در این مراسم گفت: این گروه صنعتی فواید فوق العاده خوبی در مسیر زنجیره ارزش تولید بوجود آورده است و امیدواریم از فواید این طرح هم تولید کنندگان میگو هم شهرستان به لحاظ ایجاد اشتغال بهره ببرند.

وی راهکار پیگیری مطالبات واحد های تولیدی کوچک را از طریق ایجاد تشکل ها دانست و افزود: فروش محصولات این واحد های تولیدی نیز می تواند از طریق تشکل ها صورت گیرد که باعث افزایش سرعت فروش شده و در کوتاهترین زمان ممکن تولید کننده به منابع مالی دست یابد.

احمدی مدیر گروه صنعتی مبارک نیز در این آیین گفت: از دیر باز یکی از دغدغه های مسئولین استان در رابطه با پرورش میگو، غذای این آبزی بوده که بخش زیادی از خارج از کشور تامین می شود و راه اندازی این کارخانه باعث از بین رفتن دغدغه مسئولین و پرورش دهندگان استان می شود.

مانور «نه به اعتیاد» در بوشهر برگزار شد

مانور «نه به اعتیاد» در بوشهر به منظور مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و تبدیل شدن این برنامه‌ها به فرهنگ عمومی در راستای پیشگیری اولیه از اعتیاد و سبک زندگی سالم برای جوانان توسط جمعیت هلال احمر استان بوشهر برگزار شد.

این مانور با هدف جذب جوانان برای ایجاد زمینه‌های همکاری آنان در انجام فعالیت‌های عام المنفعه و بشردوستانه، سالم‌سازی محیط جامعه از نابهنجارهای ناشی از اعتیاد به مواد مخدر، برنامه‌ریزی برای اجرایی کردن فعالیت‌های پیشگیری از اعتیاد و لزوم توسعه آموزش‌ها در نهادهای اجتماعی برگزار شد.
مانور نه به اعتیاد با حضور چشمگیر اعضاء و مسئولان این مانور با برپایی چادر سازمان جوانان برای اطلاع‌رسانی، تشکیل زنجیره انسانی، پرواز فانوس و بادکنک با شعار به تندرستی بیندیشیم نه به اعتیاد، نصب پلاکارد برپایی ایستگاه نقاشی ویژه غنچه‌های هلال، حضور اعضاء سحاب فضاسازی و تبلیغات و توزیع بروشور احتیاط اعتیاد نزدیک است برگزار شد.

سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد ریالی گازرسانی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر

غلامرضا مختاری مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با بیان اینکه ۵۷ طرح فعال تولیدی در این منطقه وجود دارد اظهار کرد: در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر ۳۰ واحد صنعتی تولیدی و ۲۷ طرح انبارداری فعال است و این در حالی است که ۳۲ طرح تولیدی در حال اجرا است.

وی با اشاره با اینکه تاکنون سه‌هزار میلیارد ریال درمنطقه ویژه اقتصادی بوشهر سرمایه‌گذاری شده تصریح کرد: مساحت ۵۰۰ هکتاری فازهای یک و دو منطقه ویژه اقتصادی بوشهر تکمیل شده و اکنون طرح تفضیلی فاز سوم این منطقه به مساحت یک‌هزار و ۳۰۰ هکتاردر دست اجرا است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهربا بیان اینکه یکی از زیرساخت‌های اساسی منطقه ویژه گازرسانی و برقرسانی است تاکید کرد: عملیات گازرسانی با سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد ریالی با مشارکت استانداری، شرکت گاز و منطقه ویژه آغاز شده که تاکنون پنج میلیارد ریال تعهدات استانداری بوشهر محقق نشده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر