شما اینجا هستید

سرخط خبرها » سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد ریالی نفت و گاز در شهرستان گناوه
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: فرماندار گناوه گفت: این شهرستان محل عبور خطوط نفت خام از گچساران به گوره گناوه است که براساس توافقات به‌عمل آمده شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ۳۰ میلیارد ریال در مبلمان شهری گناوه سرمایه گذاری می‌کند.
به گزارش صدای بندربه نقل ازخبرگزاری تسنیم ، عبدالنبی یوسفی صبح امروز در نشست با مسئولان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، با بیان اینکه همه مسئولان و اعضای شوراهای تامین و اداری شهرستان گناوه در تعامل و هماهنگی کامل جهت حل مشکلات مرتبط با خطوط لوله‌های نفت هستند اظهار کرد: با توجه به عبور مهمترین خطوط انتقال نفت کشور از این شهرستان، مردم توقعات زیادی از شرکت نفت دارند و ما امیدواریم با عزم راسخ اهداف پیش بینی شده هرچه سریعتر اجرایی شوند.

وی تسریع در شروع عملیات اجرایی و احداث میدان امام علی(ع) را ضروری عنوان کرد و افزود: با اجرایی شدن تصمیمات اتخاذ شده در این زمینه علاوه بر بهبود مبلمان شهری گناوه، یکی از مهمترین دغدغه‌ها و خطراتی که همشهریان و هم میهنان عزیز را در این نقطه تهدید می‌کند برطرف می‌شود.

یوسفی تعیین تکلیف اراضی واقع در حریم خطوط لوله های نفتی را یکی از خواسته‌های به حق مردم ذکر کرد و با اشاره به ضرورت حفاظت و تامین امنیت لوله‌های نفت گفت: هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در حریم تعیین شده خطوط ممنوع است.

فرماندار گناوه به ضرورت بهسازی جاده پرتردد گناوه ـ گوره ـ گچساران که در مجاورت خطوط انتقال نفت قرار دارد اشاره کرد و گفت: از آن جا که تامین امنیت و حفاظت از جان انسان‌ها در اولویت است امیدواریم با همکاری، تعامل و تحقق وعده‌های مسئولان شرکت نفت در زمینه بهسازی این مسیر از ادامه روند نگران کننده تصادفات و مرگ و میرها در این جاده جلوگیری شود.

وی از مشارکت شرکت نفت و گاز گچساران در مبلمان شهری گناوه خبرداد و گفت: این شهرستان محل عبور خطوط نفت خام از گچساران به گوره گناوه است که بر اساس توافقات بعمل آمده شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ۳۰ میلیارد ریال در مبلمان شهری گناوه سرمایه گذاری می‌کند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نیز در این نشست با تقدیر از عزم جدی و تلاش‌های پیگیر مسئولان شهرستان گناوه در راستای حل مشکلات مرتبط با خطوط انتقال نفت گفت: ما معتقدیم مردمی که اطراف خطوط لوله‌های نفت زندگی می‌کنند باید از مواهب آن بهره مند شوند و وجود این خطوط انتقال نباید مخل آسایش و آرامش مردم باشد.

محمد باورساد با تاکید بر عزم جدی شرکت نفت جهت حل مشکلات موجود و ایمن سازی و زیباسازی محدوده خطوط انتقال نفت افزود: ما برای زیباسازی این محدوده و کمک رسانی به پیشرفت روستاهای اطراف برنامه‌های جدی داریم و امیدواریم با همدلی و همکاری‌های بوجود آمده به نتایج مورد نظر دست یابیم.

وی با اشاره به برخی از خطرات احتمالی نشت نفت از خطوط انتقال گفت: مسئولان شهرستان برای حفظ جان شهروندان باید قاطعانه از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در حریم ۵۰ متری لوله‌های نفت جلوگیری کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر