شما اینجا هستید

سرخط خبرها » اجرای ۹ ویژه برنامه ماه مبارک رمضان در صداوسیمای مرکز بوشهر
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: معاون صداوسیمای مرکز بوشهر از اجرای ۹ ویژه برنامه تلویزیونی و رادیویی به مناسبت ماه مبارک رمضان توسط صداوسیمای مرکز بوشهر خبر داد.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری مهر، مهدی صفرپور عصر شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: رسانه‌ها نیزنقش مهمی در آموزش و آمادگی مردم برای ورود به ماه مبارک رمضان دارند.
وی افزود: همچنین مجموعه های فرهنگی و تبلیغی باید برنامه‌های اثرگذاری را با هدف تربیت معنوی در دستور کار خود قرار دهند تا با ورود به ماه مبارک رمضان با نتیجه گیری و بهره بردای بهتری ازفرصت‌های ارزشمند این ماه استفاده شود.
معاون صداوسیمای مرکز بوشهر به ویژه برنامه های سیما اشاره کرد: امسال برنامه راز و نیاز از ساعت ۳:۲۰ بامداد تا اذان صبح ویژه سحر و برنامه باران با موضوعیت معنویت گرا ویژه افطار پخش خواهد شد.
وی در ادامه تصریح کرد: همچنین برنامه ترتیل خوانی قرآن با عنوان سابقون و دو فیلم شکرانه و صاحب دلان از دیگر برنامه های سیمای بوشهر در طول ماه رمضان خواهد بود.
صفرپور عنوان کرد: ویژه برنامه سبوی سحر ویژه سحری یک ساعت قبل از اذان صبح، دریای معرفت ویژه اذان ظهر که از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و بوی بهشت از ساعت ۱۸:۴۵ تا ۱۹ ویژه افطار و اذان مغرب از جمله برنامه های واحد صدای مرکز بوشهر است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر