شما اینجا هستید

سرخط خبرها » اقتصاد مقاومتی در تنگستان باید بومی‌سازی شود
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: معاون سیاسی اجتمای فرماداری تنگستان گفت: اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان تنگستان با توجه به ظرفیت‌های موجود بومی‌سازی و اجرایی شود.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری فارس از تنگستان، رسول رستمی صبح امروز در جلسه اردوهای هجرت ۳ شهرستان تنگستان اظهار داشت: طرح اردوی هجرت فرصت بسیار مغتنمی است تا به لحاظ وضعیت محرومیتی که در این شهرستان داریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود براساس آئین‌‎نامه اجرایی که متوجه همه دستگاه‌های اجرایی در سطح استان و شهرستان‌ها است عمل کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تنگستان تصریح کرد: براساس مصوبات استانی طرح‌های جهادی و هجرت حداقل چهار جلسه در سال تشکیل و دبیرخانه دائمی در شهرستان از ضروریات اجرای این طرح است.

وی افزود: با توجه به اهداف کلان طرح‌ها مبنی بر پرکردن اوقات فراغت و محرومیت‌زدایی باید حداکثر استفاده را از این ظرفیت در شهرستان ببریم.

رستمی به دستورالعمل‌های این بخشنامه اشاره و خواستار توجه همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان به این طرح شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تنگستان خاطرنشان کرد: با توجه به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان با توجه به ظرفیت‌های موجود بومی‌سازی و اجرایی شود.

فرماندهی ناحیه سپاه امام علی (ع)تنگستان نیز در سخنانی اظهار داشت: هدف از برپایی اردوهای هجرت ۳ در مرحله اول آشنا کردن دانش‌آموزان و بسیجیان با فرهنگ کار و جهاد است.

سهراب انبارکی تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که در جامعه ما وجود دارد دور بودن مراکز دانشگاهی و علمی ما با صنعت است و کار طرح هجرت در واقع یک تلفیقی است که می‌تواند روحیه بسیجیان با فرهنگ کار و جهاد و ارتباط با مراکز آموزشی و صنعتی در سطح کشور آشنا کند.

وی افزود: دیگر برنامه طرح هجرت ۳ پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و بسیجیان در جامعه به‌منظور بالابردن سطح آموزشی و علمی آنها است.

انبارکی بیان داشت: فرصت خوبی است تا دانش‌آموزان را با فرهنگ کار و جهاد آشنا کنیم و بار مالی هزینه‌های آموزش و پرورش را کاهش دهیم.

فرمانده ناحیه سپاه امام علی (ع) تنگستان افزود: در طرح اردوهای هجرت ۳ در سطح شهرستان تنگستان در سال جاری ۳۰۰ نفر فعالیت خواهند داشت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر