شما اینجا هستید

ادیان گردی » تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بوشهر تا پایان امسال
گروه : ادیان گردی

صدای بندر: مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های ما تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بوشهر تا پایان امسال است.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری مهر، رضا جمشیدی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر با تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه رمضان ماه پرورش روح و مهار نفس اماره و بهترین فرصت بندگی است.

وی با اشاره به اینکه ماه رمضان فرصت هدایت بشریت به سوی الله است، افزود: ماه رمضان،ماهی است که خداوند آن را به بندگانش هدیه کرده تا بندگان بتوانند در آن از رحمت و مغفرت خداوند بهره‌مند شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر تصریح کرد: امسال یکی از اولویت برنامه ما در حوزه جوانان، احیای گفتگوی جوان با مسئولان و مدیران و واگذاری برنامه‌ها به سمن‌ها و تشکل‌های غیردولتی است.

جمشیدی با بیان اینکه شورای ورزش استان بوشهر در سال ۹۳ پویا و فعال شده است، عنوان کرد: شورای ورزش استان بسیار با اهمیت است و با توجه به حضور مدیران اجرایی استان بوشهر، شورای ورزش با این ترکیب می‌تواند حمایت همه جانبه از ورزش داشته و در این زمینه موفق عمل کند.

حمایت از هیئت‌ها و تیم‌های ورزشی/راه‌اندازی و افتتاح چند پروژه بسیار مهم ورزشی

وی اظهار کرد: چگونگی راهکارهای حمایت از هیئت‌ها و تیم‌های ورزشی، نحوه تکمیل و تجهیز مراکز استعدادیابی و راهکارهای کمک به طرح آسیا ویژن در بوشهر از جمله برنامه های ما در سال ۹۳ است.

مدیر کل ورزش و جوانان بیان کرد: همچنین بررسی وضعیت کلی استادیوم ۱۵ هزار نفری بوشهر برای تکمیل و بهره‌‌‌برداری این طرح تا پایان سال جاری یکی برنامه های ما خواهد بود.

جمشیدی یادآور شد: با وجود اینکه در سال گذشته و مسال با کمبود مواجه بوده ایم، امسال شاهد راه‌اندازی و افتتاح چند پروژه بسیار مهم در حوزه ورزش استان بوشهر خواهیم بود که با تلاش دسته‌جمعی محقق شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر