شما اینجا هستید

سرخط خبرها » تجهیز راه‌های اصلی استان بوشهر به سیستم‌های کنترلی
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر بر لزوم تجهیز راه‌های اصلی استان بوشهر به سیستم کنترل سرعت و سبقت تاکید کرد.

به گزارش صدای بندر به نقل از خبرگزاری مهر، حمیدرضا علم بعدازظهر یکشنبه در نشست شورای حمل و نقل و ترافیک استان بوشهر با تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: گام های بسیار خوبی برای کاهش مخاطرات و کنترل تصادفات در راه‌های استان بوشهر صورت گرفته است.

وی با اشاره به وجود بیش از چهار هزار کیلومتر راه در استان بوشهر، خاطرنشان ساخت: به منظور کنترل ترافیک در راه‌های استان بوشهر از سیستم‌های نوین کنترلی استفاده شده است و در حال حاضر ۲۱ دوربین کنترل سرعت در محورهای مختلف استان بوشهر نصب شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر با اشاره به نقش بسیار مهمی این دوربین‌ها در کنترل سرعت، بیان داشت: پس از نصب این سیستم‌ها شاهد کاهش مطلوب سرعت در محورهای استان بوشهر هستیم و قوانین بیشتر رعایت می‌شوند.

نقش بسیار مهم آموزش در کاهش مشکلات ترافیکی

وی با اشاره به اینکه بخش عمده تصادفات و تلفات جاده های استان بوشهر مربوط به محور بوشهر برازجان است، تصریح کرد: شش سامانه هوشمند کنترل سرعت خودرویی در این محور نصب شده است که باعث کاهش سرعت خودروها و کاهش تلفات و تصادفات شده است.

علم به نقش بسیار مهم آموزش در کاهش مشکلات ترافیکی اشاره کرد و افزود: برنامه‌های بسیار خوبی در راستای ارائه آموزش‌های لازم به رانندگان خودرو و موتورسیکلت صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: تجهیز راه‌های اصلی استان بوشهر به سیستم کنترل سبقت غیرمجاز نقش مهمی در بهبود شرایط ترافیکی این محورها دارد و باید همه مسئولان در این راستا همکاری لازم را داشته باشند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر