شما اینجا هستید

سرخط خبرها » ایجاد بازارچه های خود اشتغالی و صنایع دستی برای بانوان استان بوشهر
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: مدیرکل امور بانوان استانداری بوشهر گفت: طی رایزنی ها و پیگیری هایی که انجام داده ایم بازارچه‌های خوداشتغالی و صنایع دستی بانوان استان بوشهر ایجاد خواهد شد.

به گزارش صدای بندر به نقل از خبر گزاری مهر، فاطمه دهقانی ظهر چهارشنبه در نشست بانوان استان بوشهر با حضور نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اقداماتی که دفتر امور بانوان استانداری در راستای وظایف محوله تعریف کرده شامل تمام زنان استان و زنان شهر بوشهر است.

وی افزود: دفتر امور بانوان به منظور دسترسی بهتر بانوان شهر بوشهر از فضاهای تفریحی و ورزشی، اقدامات خوبی داشته که امیدواریم شاهد رضایت خاطر بانوان از این اقدامات باشیم.

ارائه سرویس رایگان برای بانوان بوشهری برای استفاده از پلاژ اختصاصی

مدیرکل امور بانوان استانداری بوشهر از تدارک سرویس رایگان برای استفاده بانوان بوشهری از پلاژ اختصاصی خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش امور بانوان استانداری و با پیگیری‌های موثر خانم صفری‌زاده مشاور شهردار و همکاری شهردار محترم، برنامه‌ریزی شده که از یازدهم تیرماه(امشب) تا پایان ماه مبارک رمضان، سرویس‌های رایگان برای استفاده بانوان محترم شهر بوشهر از پلاژ بانوان توسط شهرداری بوشهر اختصاص یابد.

دهقانی تصریح کرد: سرویس‌های مذکور از ساعت ۲۰ تا ۲۳ هر شب آماده خدمات‌رسانی به بانوان شهر بوشهر است و این سرویس‌ها به صورت رفت و برگشت ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: تلاش برای ایجاد بازارچه‌های خوداشتغالی و صنایع دستی نیز از موارد در دست اقدام است که توسط امور بانوان استانداری پیگیری می‌شود.

پارک بانوان شهر بوشهر ساماندهی می شود

مدیرکل امور بانوان استانداری بوشهر یادآور شد: ساماندهی پارک بانوان شهر بوشهر و تلاش برای استفاده مطلوب‌تر بانوان از امکانات رفاهی و ورزشی نیز از اقداماتی است که توسط این مجموعه پیگیری شده است.

دهقانی با اشاره به لزوم راه‌اندازی پارک‌های ویژه بانوان در سراسر مناطق استان گفت: احداث پارک بانوان در مناطق شهری در حوزه فعالیت شهرداری‌هاست و اداره کل امور بانوان استانداری از طریق شهرداری‌ها پیگیری کرده تا در مناطقی که امکان‌پذیر است فضاهای اختصاصی برای ورزش بانوان تدارک دیده شود.

وی از اختصاص یک نوبت استفاده از تمام سالن‌های ورزشی برای بانوان استان بوشهر خبر داد و افزود: با همکاری مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر مقرر شده در تمام بخش‌ها و شهرها و روستاهای استان، بانوان بتوانند از سالن‌های ورزشی روزانه یک نوبت استفاده کنند.

مدیرکل امور بانوان استانداری بوشهر یادآور شد: بانوان قشر تاثیرگذار جامعه هستند و از تمام توان و ظرفیت موجود برای حمایت و پشتیبانی از این عزیزان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر