شما اینجا هستید

سرخط خبرها » انتخاب خوشه صنعتی خرمای استان بوشهر به عنوان خوشه صنعتی نمونه کشور
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر:خوشه صنعتی خرمای استان بوشهر به عنوان خوشه صنعتی برتر کشور در مراسم روز صنعت و معدن انتخاب شد.
همزمان با روز صنعت معدن و تجارت، مراسمی با حضور جمعی از تلاشگران عرصه صنعت، تشکل های صنعتی و معدنی، اتاق های بارزگانی، روسای سازمان های صنایع و معادن و شهرک های صنعتی استان های کشور روز سه شنبه در سالن اجلاس سران برگزار شد.
به گزارش صدای بندر به نقل از روابط عمومی شهرک های صنعتی استان بوشهر؛در این مراسم جمعی از صنعتگران به نمایندگی از صنف خود به بیان مشکلات پیش روی صنعت و تولید پرداختند سپس نعمت زاده در سخرانی کوتاه خود، گفت: ما در کنار فعال شدن دیپلماسی سیاست خارجی، دیپلماسی اقتصادی را فعال کردیم و در جهت بهبود فضای کسب و کار می کوشیم.
تقدیر از برگزیدگان واحد صنعتی نمونه، پیشکسوتان معدنی و صنعتی، صنایع و طرح های نمونه صنعتی از دیگر برنامه های این مراسم بود که از ۱۱ برگزیده در روز صنعت و معدن توسط رئیس جمهور تقدیر به عمل آمد.
در این مراسم ضمن تقدیر از شرکت شهرک های صنعتی بوشهر به خاطر اجرای پروژه توسعه خوشه صنعتی خرمای استان بوشهر، با اهدای تندیس و لوح از مهدی صفوی مدیرعامل شرکت و ابولفضل روزی طلب عامل توسعه خوشه تجلیل به عمل آمد.
پایان بخش این مراسم سخنرانی رئیس جمهور بود.دکتر روحانی با اشاره به اهتمام دولت برای شکست رکود و مهار تورم خطاب به سرمایه گذاران گفت: دولت یازدهم خود را خادم مردم می داند و هیچ تصمیم فردی بدون مشورت آن هم مشورتهای چند باره اتخاذ نمی کند.
خوشه صنعتی خرمای استان بوشهر که سال دوم توسعه آن سپری می‌شود ظرف مدت کوتاهی با اتکا به دانش و همکاری ذینفعان و نهادهای پشتیبان توانسته است زمینه ورود خرمای استان بوشهر به بازار های داخلی و جهانی را بیش از پیش مهیا کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر