شما اینجا هستید

سرخط خبرها » امام جمعه گناوه: غربی ها در مذاکرات هسته ای حسن نیت خود را نشان دهند
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر-امام جمعه گناوه گفت: غربی ها در دور ششم مذاکرات هسته ای با ایران بدون زیاده خواهی و خواسته های غیرمنطقی باید حسن نیت خود را نشان دهند.

به گزارش صدای بندر به نقل ازایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته گناوه افزود: هیات ایرانی در پنج دور مذاکرات قبلی با گروه ۱+۵ براساس منافع ملی و خواسته بحق مردم در راه اعتماد سازی گام برداشته و اکنون نوبت غربی هاست که حسن نیت خود را ابراز دارند.

وی با بیان اینکه دور ششم این مذاکرات بمنظور نگارش متن توافق جامع هسته ای به میزبانی اتریش درحال انجام است، گفت: اگرچه تا رسیدن به توافق نهایی راه زیادی مانده اما طرفین، روند مذاکره را مفید و سازنده ارزیابی کرده اند.

امام جمعه گناوه گفت: دستیابی به انرژی هسته ای صلح آمیز حق مسلم ایران است و غربی ها چاره ای جز پذیرفتن این خواسته بحق مردم ندارند.

وی به دیدار اخیر اساتید و محققان دانشگاههای کشور با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: رهنمودهای گرانسنگ رهبر فرزانه انقلاب دراین دیدارها باید نصب العین آحاد جامعه بخصوص مراکز تعلیم وتربیت قرار گیرد.

امام جمعه گناوه بیان کرد: دانشگاه و آموزش وپرورش به تعبیر رهبر معظم انقلاب نباید جولانگاه گروه های سیاسی باشد و این مهم باید مورد توجه جدی مسوولان ذی ربط قرار گیرد.

وی به جنایات ددمنشانه گروه تروریستی داعش در کشور عراق اشاره کرد و گفت: این گروه تکفیری بدون اینکه با واکنش مدعیان به اصطلاح مبارزه با تروریسم و حقوق بشر قرار گیرند کماکان به وحشی گری های خود ادامه می دهند.

رکنی حسینی افزود: جریان خشن و ضد اسلامی گروه داعش نه تنها برای اقوام و مذاهب در عراق بلکه تهدیدی برای صلح و امنیت جهانی است.
امام جمعه گناوه گفت: این گروه جنایتکار باید بداند با وجود اینکه ازسوی استکبار و حامیان آن در منطقه حمایت و پشتیبانی می شوند اما با داشتن مرجعیت شیعه و هوشیاری مردم عراق شکست خواهند خورد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر