شما اینجا هستید

سرخط خبرها » ارائه خدمات رایگان چشم‌پزشکی و دندان‌پزشکی به مدت ۱۰۰ روز در استان بوشهر
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از ارائه خدمات رایگان چشم‌پزشکی و دندان‌پزشکی به مدت ۱۰۰ روز در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش صدای بندربه نقل ازخبرگزاری مهر، شاپور رستمی عصر دوشنبه در نشست هماهنگی استقرار تیم پزشکی بنیاد خیریه نوآوران سلامت در مناطق محروم بوشهر اظهار داشت: توسعه خدمات سلامت در کشور به عنوان یکی از اولویت‌های مهم دولت در دست پیگیری است.

وی با اشاره به آمادگی استان بوشهر برای استقرار بنیاد خیریه نوآوران سلامت در نقاط روستایی و محروم، اضافه کرد: اجرای چنین برنامه‌هایی نقش بسیار مهمی در بهبود شاخص‌های سلامت و همچنین افزایش رضایت مردمی خواهد داشت که باید شاهد اجرای مکرر این برنامه‌ها باشیم.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به فعالیت ۱۰۰ روزه چشم پزشکان و دندان‌پزشکان در استان بوشهر، خاطرنشان ساخت: بنیاد خیریه نوآوران سلامت فعالیت خود را از ۱۵ آبان‌ماه در استان بوشهر آغاز می‌کند که در روستای زیارت ساحلی شهرستان دشتی مستقر می‌شود.

وی با تقدیر از تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای اجرای طرح‌های عام‌المنفعه در بخش سلامت، تاکید کرد: استان بوشهر آمادگی استقرار کامل بیمارستان صحرایی در نقاط محروم این استان دارد.

رستمی با اشاره به آمادگی بنیاد خیریه نوآوران سلامت برای استقرار دائم بیمارستان صحرایی در استان بوشهر، افزود: در صورت تامین کانکس‌های ویژه درمان، اتاق عمل و معاینه، این مهم محقق خواهد شد.

بوشهر چهاردهمین استان استقرار بنیاد خیریه نوآوران سلامت است

رئیس بنیاد خیریه نوآوران سلامت نیز در این نشست با اشاره به فعالیت این بنیاد برای ارائه خدمات رایگان داندان‌پزشکی و چشم‌پزشکی رایگان در نقاط محروم کشور، بیان داشت: این بنیاد از نیمه آبان‌ماه در استان بوشهر مستقر شده و به ارائه خدمات می‌پردازد.
حسین حسنی با اشاره به اینکه پیش از استان بوشهر، این خدمات در ۱۳ استان دیگر کشور ارائه شده بود، اظهار داشت: اولویت اصلی در این طرح با دانش آموزان و زنان باردار است.

وی با اشاره به ارائه خدمات به جمعیت زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی استان بوشهر در قالب این طرح، تاکید کرد: خدمات رسانی به مناطق محروم از مهمترین اهداف بیناد خیریه نوآوران سلامت است.

رئیس بنیاد خیریه نوآوران سلامت با بیان اینکه این طرح در همه استان‌ها حداقل برای یک‌بار اجرا می‌شود، تصریح کرد: چهار بخش بینایی سنجی، چشم پزشکی، دندانپزشکی و پشتیبانی در این طرح ارائه خدمات می کنند.

لازم به ذکر است که بنیاد خیریه نوآوران سلامت تاکنون در استان‌های خراسان رضوی، هرمزگان، لرستان، خوزستان، کرمان، کردستان، ایلام، کرمانشاه، فارس، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد ارائه خدمات کرده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر