شما اینجا هستید

اخبار » افراد متعهد به اعتقادات دینی در دانشگاهها عهده دار مسوولیت شوند
گروه : اخبار

صدای بندر- امام جمعه گناوه گفت: افراد معتقد و متعهد به اصول و اعتقادات دینی باید در دانشگاه ها عهده دار مسوولیت شوند.

به گزارش صدای بندر به نقل ازایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز سه شنبه در دیدار با هیات رییسه دانشگاه آزاداسلامی واحد این شهرستان افزود: یکی از مشکلات مهندسی فرهنگی کشور نداشتن و مشخص نبودن متولی است و در این زمینه موازی کاری و برخی مواقع کارها به صورت غیر کارشناسی اجرا می شود.

وی با اشاره به سخنان گهربار مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان و استادان دانشگاه ها گفت: به تعبیر رهبرفرزانه انقلاب، دانشگاه باید در اختیار کسانی باشد که عاشق پیشرفت علمی ایران هستند واهمیت آن را برای سرنوشت کشور و ملت درک می کنند.

امام جمعه گناوه بیان کرد: فضای دانشگاه ها نباید مرکز وجولان گاه گروه های سیاسی شود، تفاوت سلیقه و آرا امری طبیعی است که این امر منافاتی با سخن رهبری ندارد.

وی ازایده ساخت مسجد در دانشگاه آزاداسلامی این شهرستان استقبال و آن را کاری ارزشمند دانست که زمینه معنویت بیشتر را دراین مرکز و ساحل که در جوار دانشگاه قرار دارد، فراهم می کند.

رکنی حسینی گفت: امیدواریم با همکاری و همت مسوولان دانشگاه هرچه زودتر امکان و شرایط تحصیل دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد فراهم شود.

یدالله قلایی زاده رییس دانشگاه آزاداسلامی واحد گناوه هدف از این دیدار را همچون گذشته بهره گیری از رهنمودهای امام جمعه و ارایه گزارشی از عملکرد این واحد عنوان کرد.
دراین نشست هریک از اعضای هیات رئیسه گزارشی از حوزه کاری خود ارایه کردند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر