شما اینجا هستید

اخبار » بی همت شما تلاش فرهنگی به ثمر نمی رسد.
گروه : اخبار

بی همت شما تلاش فرهنگی به ثمر نمی رسد.

شهرام قلی زاده

روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر

دنیا هرچه پرتلاطم تر می شود انسان بیشتر اسیر جهل، شایعه و دروغ می گردد. جهان هرروز بر مداری می چرخد و بخواهی یا نه خودت را میان انبوهی از ندانسته ها وامانده حس می کنی. باید از این ورطه رخت خویش بیرون بکشی و آنچه روشن است دانستن حق توست و باید از آنچه بر تو و دنیای پیرامون تو می گذرد بیشتر بدانی. جغرافیای انسانها هرروز وسیع تر می شود و چه راهی بهتر از خواندن و شنیدن برای بیشتر دانستن. خبر رسانی پدیده ای نیست که نیاز به تعریف داشته باشد اما بی شک خبررسانی صحیح باید دوباره و چند باره و هرروزه تعریف شود. اما کو گوش شنوا؟

دنیای صنعتی و تجاری امروز می خواهدهمه چیز را در قبضه خودش بگیرد و آسانترین و مقرون به صرفه ترین راه را بر می گزیند؛ «انتشار خبر آنگونه که منافع تامین شود». اما در جامعه اسلامی ایرانی ما تعهد چیزی است فراتر از همه آنچه دیگران دارند. خبرنگار در جامعه فرهنگی ایران نخستین و اصلی ترین وظیفه اش حفظ دستاوردهای نظامی است که بر پایه اعتقادات شکل گرفته و ایمان و اعتقاد نمی گذارد که غل و غش در دل یا زبان ریشه بگیرد.

۱۷ مردادماه روز خبرنگار است و چه تقارن جالبی امسال دارد؛ «شب قدر». خدایا در این شب عزیز همه ما را توش و توانی آنچنان عنایت فرما که قلم، زبان، دست و دلمان عاقبت نیکویی برایمان بسازد.

به پاس همه همدلیها و همکاریهای شایسته شما در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که همواره قلم توانای خود را مهیای ورود به آن دارید مراتب قدردانی خود را به حضورتان اعلام می نمایم. آشکار است که بی همت شما تلاش فرهنگی به ثمر نمی رسد.

بار دیگر روز خبرنگار را به خبرنگاران و زحمت کشان شریف هفته نامه وزین صدای بندر تبریک می گویم و از خدای بزرگ سلامت، عزت و بهروزی همیشگی تان را خواستارم.

شهرام قلی زاده

روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر