شما اینجا هستید

سرخط خبرها » حمایت ۸۵۰۰ حامی از سه هزار یتیم در استان بوشهر
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: هشت هزار و ۵۰۰ حامی از سه هزار یتیم در استان بوشهر حمایت می‌کنند.

به گزارش صدای بندربه نقل ازخبرگزاری مهر، فرید محبی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای جذب حمایان برای حمایت از ایتام در استان بوشهر، اظهار داشت: مردم استان بوشهر همواره مشارکتی گسترده در اجرای برنامه‌های کمیته امداد و کمک به نیازمندان و ایتام داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۵٫۸ درصد از جمعیت استان بوشهر از خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) بهره مند می‌شوند، اضافه کرد: در استان بوشهر ۷۱ هزار نفر از خدمات این نهاد استفاده می‌کنند که تلاش داریم دامنه خدمات خود را تنوع بخشیده و خدمات با کیفیت‌تری را به افراد تحت پوشش ارائه دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر اضافه کرد: اجرای طرح اکرام ایتام یکی از برنامه‌های بسیار مهم کمیته امداد است که حامیان بسیار زیادی در سال‌های اخیر جذب کمیته امداد شده اند و خدمات خود را به ایتام ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به ارائه خدات مختلف به ایتام زیر ۱۸ سال تحت حمایت کمیته امداد، افزود: هشت هزار و ۵۰۰ حامی از سه هزار یتیم در استان بوشهر حمایت می‌کنند که هم‌اکنون پذیرش ایتام نیز در دستور کار است.

برگزاری همایش تجلیل از نخبگان و دانش آموزان ممتاز یتیم

محبی از برگزاری همایش تجلیل از نخبگان و دانش آموزان ممتاز یتیم و حامیان نیکوکار ایتام در استان بوشهر خبر داد و ادامه داد: این همایش شانزدهم رمضان برگزار می‌شود و امیدواریم شاهد حضور گسترده در این همایش باشیم.

وی همچنین از برگزاری طرح اکرام ایتام در استان بوشهر همزمان با سراسر کشور خبر داد و تصریح کرد: حامیان نیکوکار برای دریافت کمک و حمایت بیشتر از کودکان یتیم از مهمترین اهداف برگزاری این همایش است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر به حمایت‌های صورت گرفته از سوی حامیان ایتام اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: بیش از هشت میلیارد ریال در سال گذشته توسط حامیان استان بوشهر به ایتام کمک شد.

وی تاکید کرد: در سال گذشته ۷۰۰ حامی جدید در استان بوشهر شناسایی شد که مسئولیت حمایت از ۸۵۰ یتیم را در استان پذیرفتند و امیدواریم امسال نیز شاهد افزایش تعداد حامیان کمیته امداد از ایتام باشیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر