شما اینجا هستید

اخبار » امام جمعه بندرریگ: به ساخت هنرستان کاردانش این بندر کمک شود
گروه : اخبار

صدای بندر- امام جمعه بندرریگ شهرستان گناوه گفت: مسوولان ذی ربط و خیرین به احداث ساختمان جدید هنرستان کاردانش آیت الله خامنه ای این بندر کمک کنند.

به گزارش صدای بندر به نقل ازایرنا، حجت الاسلام سیدعنایت هاشمی منش روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش وپرورش این بندر افزود: با توجه به قدمت زیاد ساختمان این آموزشگاه، احداث فضای جدید لازم است که به عزم و همت جدی مسوولان و خیرین نیاز دارد.

وی اظهارکرد: همچنین تشکیل مجمع خیرین مدرسه ساز در بخش ریگ ضرورت است که امیدواریم هرچه زودتر راه اندازی شود.

امام جمعه ریگ از نیکوکاران، مسوولان اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و مجمع خیرین مدرسه ساز استان بوشهر خواست در ساخت ساختمان جدید هنرستان این بندر تا به هر طریق ممکن حمایت و کمک کنند.

رییس آموزش وپرورش بندرریگ گفت: درسال جاری اعتبار برای کارگاه هنرستان کاردانش این بندر اختصاص یافته و زمینی نیز برای ساخت جدید این آموزشگاه درنظرگرفته شده که درصورت تامین اعتبار عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

فریدون فریدونی افزود: مجمع خیرین مدرسه ساز دراین بندر نیز تشکیل و هیات موسس، امنا و مدیره آن مشخص شده است.

وی بیان کرد: ستاد پروژه مهر ۹۳ تشکیل و دبیر و صدور ابلاغ اعضا و کمیته های هفت گانه آن تشکیل شده که اعضای آن طبق شرح وظایف، عملکرد خود را به صورت هفتگی به دبیرخانه پروژه و دبیرستاد تحویل می دهند.

رییس آموزش وپرورش بندرریگ گفت: با توجه به این که درفصل تحصیلی آینده با کمبود نیروی انسانی در دوره ابتدایی مواجه هستیم، تلاش و رایزنی برای برطرف کردن آن با اداره کل در دست اجراست.

وی افزود: به علت افزایش دانش آموز در روستاهای منطقه نیاز به احداث شش کلاس درس دراین مناطق است.
وی اضافه کرد: میزان قبولی دانش آموزان همه مقاطع در امتحانات نوبت دوم سال تحصیلی رشد خوبی داشته که حاصل تلاش همکاران سخت کوش بویژه دوره متوسطه، عوامل اجرایی و ستاد امتحانات منطقه است.

فریدونی یادآورشد: درمقطع پیش دانشگاهی از ۵۱ نفر شرکت کننده در آزمون نوبت دوم ۴۲ نفر فارغ التحصیل شدند.

حسن رفعت آزاد مسوول مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر با ارایه گزارشی از روند ساخت و ساز فضاهای آموزشی دراین استان، قول داد این اداره کل ازمجمع خیرین مدرسه ساز بخش ریگ حمایت کند.

عبدالرحمن پرتویی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان بوشهر نیز تعهد داد ۳۵ میلیون ریال برای کمک به احداث هنرستان کاردانش شهر ریگ از طرف مجمع خیرین مدرسه ساز این استان اختصاص یابد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر