شما اینجا هستید

اخبار » تامین مالی برای ارتقای اسکله صیادی گناوه
گروه : اخبار

صدای بندر:استاندار بوشهر گفت: به منظور اضافه کردن اسکله ۵۰ متری صیادی برای صیادان گناوه باید مسئولان شیلات استان راهکارهای تامین مالی این طرح را تدارک ببیند.

به گزارش صدای بندربه نقل ازخبرگزاری فارس ، مصطفی سالاری صبح امروز در نشست بررسی مشکلات صیادان استان بوشهر اظهار کرد: برای توقیف شناورهای فاقد هویت و همچنین شناورهای تفریحی که موجب صدمه‌زدن به شغل صیادان می‌شوند باید راهکارهایی لحاظ شود به گونه‌ای که امنیت اجتماعی آن نیز مورد توجه قرار بگیرد.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: سایت بویرات در شهرستان دیلم نیز که سابقه فعالیت ۲۰ ساله دارد باید زمینه مشارکت ۳۸ شرکت موجود در آن فراهم شود و پرداختی دولت برای احیای این سایت منوط به پرداختی‌های شرکت‌های فعال در این سایت است.

وی در ارتباط مشکل هزینه حمل سوخت که گریبانگیر صیادان شده، تصریح کرد: این موضوع یک موضوع ملی است و راهکاری برای حل آن وجود ندارد و فقط تعاونی صیادی شهرستان‌ها باید بتوانند با مدیریت این مهم دامنه مشکلات صیادان را کاهش دهند.

در ارتباط با نحوه حل مشکل تمدید دفترچه تردد صیادان بندر ریگ نیز ابراز کرد: با توجه به اینکه در شرایط فعلی امکان تمدید دفترچه تردد صیادان در بندر ریگ وجود ندارد تعاونی صیادان این بندر باید همه دفترچه‌های صیادان را تحویل بگیرد و خود متولی کارهای بعدی مربوط به تمدید دفترچه تردد در گناوه شود.

استاندار بوشهر در ارتباط با توسعه اسکله صیادی بندر گناوه نیز بیان داشت: به منظور اضافه کردن اسکله ۵۰ متری صیادی برای صیادان گناوه باید مسئولان شیلات استان راهکارهای تامین مالی این طرح را تدارک ببیند تا مشکل صیادان گناوه نیز برطرف شود.
ی در ارتباط با توسعه هکتاری اراضی قایق‌های صیادی نیز تاکید کرد: توسعه هکتاری قایق‌های صیادی توسط معاونت عمرانی پیگیری می‌شود و زمین مورد نیاز واگذار خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر