شما اینجا هستید

سرخط خبرها » مدیران به ۳ درصد حق استخدام معلولان در ادارات توجه داشته باشند
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی به ۳ درصد حق استخدام معلولان در دستگاه‌ها اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش صدای بندربه نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سعید زرین‌فر صبح امروز در همایش محفل کریمانه که به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات بهزیستی مانند تحت پوشش قراردادن زنان بی‌سرپرست و افراد معلول از لحاظ کمی و کیفی به بهترین نحو مطلوب صورت می‌گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: ماموریت‌هایی که در بهزیستی صورت می‌گیرد نیاز به یک سازمان و نهاد خاصی دارد ولی این مجموعه همه وظایف را به بهترین نحو مطلوب انجام می‌دهد.

زرین‌فر با بیان اینکه اقدامات مجموعه بهزیستی در سطح وسیعی صورت می‌گیرد، بیان کرد: اعتبارات دولتی بهزیستی نسبت به فعالیت‌های این سازمان بسیار محدود است و نیاز است که مردم برای تحقق اهداف این سازمان مشارکت لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه استاندار بوشهر به بررسی مشکلات معلولان اهتمام ویژه دارد، ابراز داشت: برای مدیران دستگاه‌های اجرایی و به منظور کمک به معلولان وظایفی تعریف شده که هرکدام از مدیران باید به نوبه خود وظایف محوله را انجام دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر تاکید کرد: ۳ درصد حق استخدام معلولان در ادارات باید مورد توجه جدی مدیران قرار بگیرد تا مشکلات اشتغال این قشر نیازمند کاهش یابد.

زرین‌فر با بیان اینکه کمک به همنوعان در فرهنگ و مذهب ایرانیان نهادینه شده است،یادآور شد: مردم و بویژه خیران نیک‎اندیش به منظور تحقق اهداف سازمان بهزیستی برای کمک به معلولان باید در حد توان کمک‌های خود را به این سازمان اهدا کنند.

وی افزود: همراهی مردم با نهادهایی که امور مربوط به معلولان را به سرانجام می‌رساند می‌تواند گره‌گشای عمده مشکلات معلولان شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر