شما اینجا هستید

سرخط خبرها » فرماندارگناوه: حرکت درمسیر قانون اساسی گره گشای همه مشکلات است
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر- فرماندار گناوه گفت: حرکت همه جناح وگروه های سیاسی درمسیر قانون اساسی گره گشای همه موانع ومشکلات فراروی رسیدن به قله های پیشرفت وترقی است.

به گزارش صدای بندر به نقل از ایرنا، عبدالنبی یوسفی روز دوشنبه در نشست با اعضای هیات دفتر نظارت شورای نگهبان این شهرستان افزود: قانون اساسی جمهوری اسلامی ام القوانین است و چه بسا ممکن است عده ای در داخل و خارج کشور مغرضانه برای ایجاد شک وشبهه دربین مردم این میثاق ملی را تهدید و زیرسوال ببرند.

وی اظهارکرد: درچنین شرایطی همدلی با تحمل سلایق مختلف بااتکا بر قانون اساسی که یکی از مترقی ترین قوانین جهان است، گره گشا خواهد بود.

وی با اشاره به این که اقتدار حکومت اسلامی متکی بر آرا و حضور و حمایت مردم است، افزود: عملی شدن این مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحقق یافته است.

فرماندار گناوه گفت: با توجه به این که یکی ازمختصات نظام اسلامی که برپایه جمهوریت واسلامیت استوار ومشروعیت پیداکرده، مردم سالاری دینی است، پاسخگویی مسوولان درسطوح مختلف دراین ارتباط مهم و ضروری است.

وی بیان کرد: پاسخگویی مسوولان به مردم می تواند عامل مهم کارآمدی نظام باشد که باید به عنوان یک برنامه ثابت وحساس و به شایستگی هرچه تمام تر انجام شود.

فرماندار گناوه گفت: نباید از نقش مردم و تاثیر حضور آنها دربرنامه های سیاسی واجتماعی بویژه تعیین سرنوشت خویش غافل شدزیرا بنابر سفارش قرآن کریم هرملتی خود سرنوشت خویش را تعیین می کند و اگر بخواهد مسیرسعادت را انتخاب کند خود باید این مسیر را بپیماید.

وی بیان کرد: حسن نظارت و امانتداری دوشاخص و وظیفه برجسته و مهم شورای نگهبان است که در ادوارهای مختلف انتخابات در کشور بخوبی توانسته بخوبی ادای تکلیف کند.

وی از اعضای هیات نظارت شورای نگهبان شهرستان گناوه خواست با درایت اوضاع را بخوبی رصد کنند تا هم شور و نشاط انتخاباتی برای مجلس آینده فراهم شده و هم کاندیداها بتوانند وارد صحنه شوند و آزادانه برنامه های خود را اعلام کنند تا اصل انتخابات آزاد و مردم سالاری درچارچوب قانون برای مردم عینیت بخشد.

مسوول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان شهرستان گناوه با گرامیداشت سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت: جایگاه این شورا در طول عمر بابرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار برجسته وحیاتی بوده است.

محمدرضا جلال پور افزود: افتخار مجموعه شورای نگهبان در گناوه این است که توانسته با همدلی هیات های نظارت واجرایی، انتخابات متعدد سالم و بدون شائبه ای را در این شهرستان برگزار کند.

وی اظهار کرد: باهمتی که در فرماندار جدید سراغ داریم امیدواریم روند انتخابات دوره آینده مجلس شورای اسلامی بهتر از گذشته و باشکوه خاصی برگزارشود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر