شما اینجا هستید

سرخط خبرها » فعالیت سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی شبانه‌روزی می‌شود
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر:استاندار بوشهر گفت: با هدف پاسخگویی بهتر به مشکلات و شکایات مردم و تسریع در پاسخگویی به نیازمندی‌های آنان در ارتباط با عملکرد ادارات، فعالیت سامانه ۱۱۱ در آینده نزدیک شبانه‌روزی خواهد شد.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری فارس، مصطفی سالاری صبح امروز در دیدار مسئولان و مدیران بازرسی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با اشاره به نقش مهم بازرسی در بهبود عملکرد سازمان‌ها اظهار داشت: برای یافتن نقاط ضعف و قوت همواره باید در مورد کارهای انجام شده نظر داده و با بازرسی، زمینه حل مشکلات را فراهم کرد.

وی افزود: اینکه دستگاه‌های اجرایی واحد بازرسی دارند نشان از اهمیت و جایگاه بازرسی در سازمان‌ها و نهادهاست و مسئولان و کارکنان این واحدها باید به اهمیت فعالیت‌های خود واقف باشند.

سالاری بیان کرد: دولت نسبت به موضوع تکریم مردم همواره تاکیدات زیادی داشته و در استان بوشهر نیز برای این امر سامانه ۱۱۱ را راه‌اندازی کردیم که این بخش وظیفه نظارت برای عملکرد ادارات را بر عهده دارد.

استاندار بوشهر گفت: با این اقدام عملکرد و اقدامات ادارات مورد بررسی و سنجش قرار می‌گیرد و در آینده نیز سعی داریم فعالیت سامانه ۱۱۱ را شبانه‌روزی کنیم تا علاوه بر فرصت بیشتر برای بیان مشکلات مردم، این امکان فراهم شود تا در کمترین زمان پاسخ لازم هم به شکایات و درخواست‌ها بدهیم.سالاری اضافه کرد: در صورتی که مشکل از این طریق حل نشود هیئت سه نفره نسبت به بررسی مجدد و حل مشکل اقدام می‌کند.

استاندار بوشهر گفت: بخش بازرسی باید از تخلفات واحدهای مختلف مطلع شود تا با اقدامات مورد نظر زمینه برای جلوگیری از تخلفات بیشتر هم فراهم شود.

سالاری تاکید کرد: باید در فعالیت‌‌های نظارتی خود از ظرفیت مردم استفاده کرده و آنان را در این کار شریک بدانیم چرا که در کار بازرسی هدف این است که خدمات مطلو‌بتری ارائه دهیم.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: خدمت بی‌منت و صادقانه وظیفه همه مسئولان و مدیران و البته کارکنان است چرا که خدمت و تلاش ما برای مردم است.

وی بیان کرد: اگر کارمندی به وظیفه خود به خوبی عمل کرده و نسبت به تکریم مردم اقدام کند نتیجه مثبتی هم خواهد گرفت اما در غیر اینصورت زمینه برای بی‌احترامی به مردم فراهم می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر